2010-1-17[日]
今日起身睇加旋;) 好緊張啊;) 超正;)
之後睇求婚大作戰;) okay啊;)
than就由朝訓到下晝啦;)再睇下書;)
夜晚睇續決鬥;) 超搞笑;)我跌哂地啦xD
再睇超級巨聲;)超正啊*v* 好好睇;]
2010-1-18[一]
-朝早:番到去搵穎ki,,,唔舒服啊佢;[擔心;[
than番課室作埋個英文作文,,唔夠200字-,-
-2堂IH:又見番自己考得咁低既分真係好冇隱-,-
之後唔理,,,,去後面同細佬狂hea;) 好開心;)
而好嬲既係佢狂整我囉-,- 得罪左你d物啊又-,-?
食屎大啦你:P 俾我玩番電話補番數xDhaha;)
-E:哩堂又唔派GE,,又話下堂先派,,,我好心急啊*︹*
今堂超好笑,,,我口快快,,之後串左au sir 2句,,xD
今堂正係講左總分;),,,英文總分270/400,,超廢*︹*
-recess:同細佬落去食魚旦;)個陣同埋賢仔一齊傾計;)
佢又有參加勇x高峄啊*v* 超開心呀超開心;);););)
-2堂S:今堂派IS,,超廢啊*︹*得個50幾分,,頂-,-
總分都係同細佬一樣;P;P;P;P;P 122/200;)
-lunch:同穎ki係canteen食;) 之後食完去搵波;)
真係俾我搵番;) 上去同燒燒講;) 落黎同埋傻佬一齊打;)
之後均又黎打;) 打到打鐘就上番去啦;);)yoyo;)
上到去哩老師話俾我地自己調位,,同細佬坐;);)yeah;)
-自由活動:交安,囉獎同埋老師個d都要落去彩排;)好正;)
hea左好耐*︹* 之後送送過黎派卷;);) 中史啊中史;(
得個75/90分,,,我溫左超耐超耐ga;[ why會咁既成績;[
唉~算把啦我;(;( 唯有怨就怨自己背野背得差啦;[
送送走左之後同heiman,irene傾心事同埋唔開心既野;[
講下講下又喊,,物事?;[ 我真係唔知點算;[ 好唔開心;[
希望我可以向好既一面去諗,,,而且唔好以自己既直覺諗野,,
heiman,,對唔住;[ 我知道你好關心我ga;[ 我會用你既方法去諗;)
點都好,,,好多謝你同埋irene咁肯聽我講野;);) thanks;)
-放學:同埋細佬,,,heiman行,,順便去埋heiman屋企:P
好正啊heiman,,,屋企好多零食;P我都流哂口水tim啦:P:P
仲有好鐘意佢隻倉鼠,,,今日仲咬左我一啖tim,,,但其實唔痛既:P
仲有好鐘意heiman部琴;) 超正啊d音,,質感都好好;)
仲有好鐘意heiman部NDS;) cooking mama好好玩;)
仲有好鐘意heiman同埋佢呀媽,,,2個都好nice好nice;)
6點幾番到屋企;);) 作完IH閱讀報告啦終於;);)好yeah;)
cOmMeNt,plz~=)
08:45
|