白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
circle=)
蔚=)
嘉雯=]
十蚊飯 (WingWingForever)
christi=]
suen=]
suki=]
文=]
penny:)
錦=)
hiutung=]
lemon=)
琪=]
霖=)
和=)
sluching=)
tung:)
小丸子=]
慧思=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 6
累積人氣: 58317
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


2010-1-17&18 分類: 未分類

2010-1-17[日]

今日起身睇加旋;) 好緊張啊;) 超正;)

之後睇求婚大作戰;) okay啊;)

than就由朝訓到下晝啦;)再睇下書;)

夜晚睇續決鬥;) 超搞笑;)我跌哂地啦xD

再睇超級巨聲;)超正啊*v* 好好睇;]

2010-1-18[一]

-朝早:番到去搵穎ki,,,唔舒服啊佢;[擔心;[

than番課室作埋個英文作文,,唔夠200字-,-

-2堂IH:又見番自己考得咁低既分真係好冇隱-,-

之後唔理,,,,去後面同細佬狂hea;) 好開心;)

而好嬲既係佢狂整我囉-,- 得罪左你d物啊又-,-?

食屎大啦你:P 俾我玩番電話補番數xDhaha;)

-E:哩堂又唔派GE,,又話下堂先派,,,我好心急啊*︹*

今堂超好笑,,,我口快快,,之後串左au sir 2句,,xD

今堂正係講左總分;),,,英文總分270/400,,超廢*︹*

-recess:同細佬落去食魚旦;)個陣同埋賢仔一齊傾計;)

佢又有參加勇x高峄啊*v*  超開心呀超開心;);););)

-2堂S:今堂派IS,,超廢啊*︹*得個50幾分,,頂-,-

總分都係同細佬一樣;P;P;P;P;P  122/200;)

-lunch:同穎ki係canteen食;)  之後食完去搵波;)

真係俾我搵番;)  上去同燒燒講;) 落黎同埋傻佬一齊打;)

之後均又黎打;)  打到打鐘就上番去啦;);)yoyo;)

上到去哩老師話俾我地自己調位,,同細佬坐;);)yeah;)

-自由活動:交安,囉獎同埋老師個d都要落去彩排;)好正;)

hea左好耐*︹* 之後送送過黎派卷;);)  中史啊中史;(

得個75/90分,,,我溫左超耐超耐ga;[ why會咁既成績;[

唉~算把啦我;(;(   唯有怨就怨自己背野背得差啦;[

送送走左之後同heiman,irene傾心事同埋唔開心既野;[

講下講下又喊,,物事?;[  我真係唔知點算;[  好唔開心;[

希望我可以向好既一面去諗,,,而且唔好以自己既直覺諗野,,

heiman,,對唔住;[ 我知道你好關心我ga;[ 我會用你既方法去諗;)

點都好,,,好多謝你同埋irene咁肯聽我講野;);) thanks;)

-放學:同埋細佬,,,heiman行,,順便去埋heiman屋企:P

好正啊heiman,,,屋企好多零食;P我都流哂口水tim啦:P:P

仲有好鐘意佢隻倉鼠,,,今日仲咬左我一啖tim,,,但其實唔痛既:P

仲有好鐘意heiman部琴;)  超正啊d音,,質感都好好;)

仲有好鐘意heiman部NDS;) cooking mama好好玩;)

仲有好鐘意heiman同埋佢呀媽,,,2個都好nice好nice;)

6點幾番到屋企;);)    作完IH閱讀報告啦終於;);)好yeah;)

cOmMeNt,plz~=)

08:45

2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


2010-1-16 愉快 分類: 未分類

2010-1-16

朝早補習好彩聲得撤,,,就塔1就去到課室;)

maths:今堂用黎玩game,,分左做2組;)

玩同音字;)  好exciting;) 比賽好激烈;)[其實冇咁誇-,-]

結果就落堂個陣我地係平手,,下堂呀sir要請野食比全班;)

recess:同埋賢仔去seven買野飲,,,,牛奶啊牛奶a_a''

番到去老師話英文堂用黎去5樓睇戲;) 我竟然尖叫話好xD

watch film: 今堂我地睇左套[馬利與我]既film,,幾好睇;)

開頭已經係好曖昧,,我地哩d小朋友唔睇得-,- hahaha;)

睇左一半就答問題,,,賢仔變態,,我先答得個1題,,佢搶哂啦\_/

放左之後又叫我地作150字ending,,,ending洗唔洗咁多-,-

落左去之後哩就同呀升,,,震升,,,逹琛,,,蔡bing同bobo打波,,

打左陣又轉左打魚毛球,,, 之後就再打番排球,,,

唯一一件野令我好痛既係,,無啦啦個塊大'煎'跌左落黎=[

整到我個頭,,,當然係痛,,都唔知點解無啦啦跌左落黎-,-

有人仲係到笑-,-你試呀笨,,,睇你痛唔痛,,,我唔想再受埋d咁既氣!

過左陣就冇物野,,,個人只不過溫溫登登咁姐xD,,,好kai-,-

去埋toilet就塔車番屋企啦;)番到黎訓覺+睇書;)

cOmMeNt,plz~=)

08:05