白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yan喬=)
penny:)
hiutung=]
均=)
瑩瑩=]
靜=)
yuki=)
kayan=]
冰=)
尾=)
`傻彤_]* (babytung105)
貞子:)
searsbaby=)
lemon=)
zack=)
christi=]
alex:)
eric=)
ypm=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 11
累積人氣: 58441
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-3-7&8 分類: 未分類

2010-3-7

TODAY heiman黎我屋企溫書;);)

落去接佢上番屋企就開始溫science;)

than我地間唔中食下野飲下茶=]

溫到3點幾到哩就再溫英文同maths,,哥哥教;)

keep on hea同埋溫,,再食下午茶,,超爽;)

heiman講lan gagxD粉pei,,pei粉,,面粉xP

到到4點半到我地玩左陣NDS,,超正*v*

最尾heiman走個陣媽咪俾湯我地飲;);)

出到去超凍lor物事-,- 好彩有媽咪碗湯補補;)

than同heiman去toilet先去塔車,,,送完佢番歸溫書;)

2010-3-8

-朝早:等完heiman佢地就番學校溫書,,science-,-唉~

-science test:填充錯左2個lor,,溫左好耐ga/_\唉~

than其他又有好多唔識亂撞,,有dd識ge-,-望合格-,-

-C:哩堂做哥個唔知咩工作紙,,,總知好悶啦-,-

-DT:keep on磨野,,,,唉~超辛苦,,,呀sir磨得好勁-,-

-recess:同細佬食canteen,,多謝小明借money俾我;)

-CH:哩堂其實唔係話好悶,,我講錯野又俾送送串,,唉~-,-

-E:哩堂要默書,,,,hahaha;)梗係出cat啦;);)

lunch:today又食canteen;);)食完就梗打波啦;)

同heiman,,,木咀,,,hiutung,,GC打波,,成日係到喪笑-,-

有一樣激氣既係俾某某玩哂-,-我地唔洗打啦\__/頂-,-

勁衰囉-,-洗唔洗咁串呀你-,-  打多陣就byebye啦;)

-IH:哩堂俾呀lau sir罵囉,,話我堂堂傾計,,鬼有,,-,-

佢都on9既,,,同曾kit nam執水樽,adrian執唔到我笑佢姐-,-

成堂超嬲囉,,物野都冇講過冇笑過-,-唉~極悶-,-

-M:哩堂好專心做cw;) 都有幾題唔識做lor陰公-,-

-E:today Mr Ellison冇番囉xDD好開心;);)

同細佬佢地玩hamburger,,,超high,,俾人小-,-

-放學:去heiman屋企,,,,要溫中文啦,,byebye;)

cOmMeNt,plz~=)

16:43

2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


2010-3-4-6 分類: 未分類

2010-3-4

哩日lunch打波,,,超high,,打到個波超高:P

than木咀打到個波上去冷氣機個位到,,囉唔番-,-

上番去hea到上堂再去toilet見到我個波唔見左,囧-,-

放學我去買波針,,,好彩我仲有一個排球;);)

番到去bum波就同heiman打啦[佢終於搵番佢個寶貝=]]

2010-3-5

哩日lunch媽咪黎左學校囉野食俾我同heiman食,,姨媽又囉野-,-

than hiutung又黎埋,,好熱鬧;)個d咖哩牛腩都幾好味;);)

同heiman,,木咀,,細佬打波,than無啦啦又多左個GC同埋潤生-,-

潤生超膠囉,,,成日用單手搥個波-,-o哂lor物事-,-木咀好似心情有d差咁-,-

打d波又打到鬼死咁高-,-個日曬就真係曬左d-,-真係囉命呀-,-

than放學同heiman,,,細佬打波,,之後多左becky同埋GC,,

之後becky,,heiman,,細佬個日陸陸續續咁走,,洗唔洗咁早呀,,;(;(

than同GC打到5點幾到就去買野飲,,番屋企畫哥個design;)

2010-3-6

今朝早番學校補習,,,好鬼悶囉-,-

than12點幾就去heiman屋企啦,,恩間我要打波!_!

cOmMeNt,plz~=)

14:11