白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yuen=)
小丸子=]
emily=)
yan喬=)
circle=)
sky=]
sin:)
咩=)
南=]
yoyo=)
Annie=]
searsbaby=)
olwinRylo=)
heidee=)
升=)
毛毛=]
零=)
蟲蟲=]
kenny=]
敏儀 (MANDYManyee)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 92
累積人氣: 58263
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


2010-2-6-8 分類: 未分類

2010-2-6

today要勇闖高峄=]因為朝早太早去啦=]

所以為左hea時間就去左打排球,,chu宗平佢地都黎打=]

夠鐘就塔輕鐵去老人中心到,,不過冇老人係個到xD

原來係要自己搵上門=]行左好耐先至到個層樓-,-

第一個婆婆養左隻狗仔,,好得意,,但係佢成日用個咀整我件3-,-

第二個婆婆超勁,,,竟然識得日文;)但係佢唔願起身做運動-,-

探完之後勁肚餓又冇得買野食-,-塔輕鐵番中心討論+檢討;)

再塔輕鐵番學校,,than同木咀,,kenny個d打排球,,好好玩;)

2010-2-7

起身睇求婚大作戰,,正=]第2粒lau doi表心臟哥個位,doi表真心;)

than就背[[觀滄海]]個首詩,,超難背,,最尾溫英文dictation;)

2010-2-8

-朝早:為左囉件班tee,,差d遲到,,,8點34分趕到去0o0好彩;)

-M:魏sir冇番,,馮sir doi堂;)heiman俾我地之前影哥張相我睇,,

竟然見到我後面有隻腳,,,超核突0o0 我睇到都o哂,,勁驚-,-

-2堂S:哩2堂教野+do workbook+talkingxDD

-recess:哩日唔食魚旦-,-去到4樓就同heiman佢狂hea;)

-2堂E:2堂都係做listening,,,我又冇帶本野,,勁悶囉物事-,-

-lunch:因為落雨既有關係所以我同班對d班個場取消-,-

than同heiman,,yuki食永年;)食完就同人地打排球,,okay好玩既;)

-2堂C:用黎作文;)好彩一堂半已經做完;)oh yeah;)

-IH:要默書,,冇溫過-,-當然出cat啦=]之後katung同埋呀yan去搵lorrie=]

佢地上番黎就話岩岩去toilet有個人應真係塊鏡反射係一個人都冇,,

佢地話搵到lorrie係醫療室搵到佢,,我係到諗,,咁toilet哥個係邊個0o0

驚完之後又驚多次,,IH份note有個人反光,,好似外星人,,超恐怖-,-

放左學呀katung同埋yan先至話岩岩驚到我死哥個係假既-,-

俾佢地嚇餐死tim-,-好彩唔係真,,,咁我真係以後唔咁1個人去toilet;(

cOmMeNt,plz~=)

16:38

2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-2-5 分類: 未分類

2010-2-5[today is not a good day;( ]

-朝早:塔車遲左當我以為heiman佢地番左去課室個陣,,

點知佢地竟然係後面追左上黎,,好感動,xDD

番到去食埋個包就同heiman去hea;)

-2堂E:哩堂我地冇交功課俾au sir小=[

之後青山激嬲左佢,,,佢講野講到差d喊,,=[unhappi=[

-C:哩堂我地同miss何講岩岩英文堂d野=[

之後miss 何講左d野,,,我真係喊左出黎0o0=[

-recess:同細佬佢落左去食魚旦;)超爽;)

-2堂PE:哩2堂打番上次個d上手同埋下手;)

than有得學開波,,雖然佢教得好kai,,但起碼可以練;)

-lunch:同heiman,,豬靖,,yuki同埋穎ki食canteen;);)

食完上番去囉排球落番黎醒起toilet仲有一個排球-,-

擺低左一個同燒燒去第2到打,,好exciting=]=]=]

than打打下俾蔡bing囉左個排球,,你要問我先ga嗎-,-

下次記得要問-,- 咁樣我都算啦,,仲要受dxx既氣,,,

喂,,大佬,,而+個地方係我霸先ga喎,,你迫咩過黎呀,,

我已經好平心靜氣咁叫你地去第2到打,,仲咁厚面皮,,

上次你又係咁我已經讓左次俾你啦,,你仲咁得串進尺=[

好嬲囉,,,咁你地係咪要迫到我走先至安樂!?衰人=[

上到去真係喊左出黎,,,[你地實好開心啦\_/]賤格!!-,-

heiman..我知道你好關心我,,好多謝你借博頭俾我喊;)

你講得好岩,,我唔應該為哥d咁既人而喊;);)thanks;)

katung,,tobey,,gloria,,yuki,,yuyu,,hiuching,,都好多謝你地;)

-M:哩堂情緒漸漸咁回復,,之後就係到抄notes啦;)

-PTH:今堂又抽中左我-,- 妖,,抽唔到奶粉ga-,-

-IH:今堂睇文化大革命d片;)不過都係咁無聊-,-

cOmMeNt,plz~=)

17:20