| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-3-19 |
分類: 未分類 |
2010-3-19
朝早又同呀細佬,,heiman打排球,,超正;)
妖,,佢好黑人憎囉,,邊個叫你踢我個波ga\_/
than周會既時間勁長囉物事,,hea到勁悶,,
than我又俾呀sir見到我開左手機,,唉~_~
好彩佢冇收到,,,,我又驚佢講俾我呀ma知-,-
Science,,PTH,,同埋IH都過得好快;)yeah!_!
recess同佢地即刻食完魚旦去打排球;);)好high;)
2堂英文都好好過,,au sir又講野講到我笑哂-,-
lunch食完野諗住打又驚肚痛-,-heiman同呀平打住先,,
我就去左買糖食;);)請左俾好多人食;);)真係好味;)
than細佬黎左heiman就同佢地打波,,我就睇班籃,,
1b對1e?唔記得-,-不過林毛毛同呀高佬都好勁;);)
本來以為打完,,點知未打完,,,d人望住我地,,好囉-,-
than到到林毛毛個班win左我地就打波啦,,好好玩;)
有段時間高佬黎左,,打到個波超高,,,想ha死人咩-,-?
打左鐘上番去我就同黑蚊蚊講lan dai 唷,,之後佢諗喊野囉-,-
中文,,maths,,Music都好快過,,今日特別快;);)
放學同呀細佬,,heiman係學校打左陣波就去佢樓下打;)
超大超闊囉物事xDD打波打到好高,,,超爽;);)*v*
cOmMeNt,plz~=)
17:18
|
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-3-18 |
分類: 未分類 |
2010-3-18
今日朝早high爆,,同heiman佢地落左去打排球;)
走個陣都唔捨得,,狂咁話:[最後一次,,,]xD
2堂IH悶到爆,,好似過左成個下晝咁,,勁耐;(
之後差唔多完個陣我見到後面d人訓哂覺xD
recess又同heiman,,細佬佢地落去打排球;);)
本來係勁high,,than唔小心打左個波出去,,陰公-,-
番番黎打已經唔high啦,,than上番去,,,超攰-,-
Science堂冇帶書,,俾青蛙話我傾計就罰我見關sir,,
than我同細佬講左句野,,佢就話再傾捉我見關sir-,-
lunch heiman呀媽又送飯,,意大利noodels超好食;)
食完就同heiman佢偷偷打波,,than去睇2a對2e:)
a班個d真係超爆勁0o0,,e班下次再add oil啦;);)
睇完仲有時間打波,,than又係同佢地打波;)好正;)
不過上番去個陣狂咁俾個f.1同埋細佬毒打;(嗚-,-
中文,,CH,,M堂都okay,,,,dd聽書,,dd唔聽書咁啦;)
放學又係同佢地打波,,好正,,,今日打波夠哂侯;);)
cOmMeNt,plz~=)
17:33 |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 236 | »
|