白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小丸子=]
chilam=]
oilve=)
simon=)
siu=]
Annie=]
梁樂生=)
eric=)
jackal
樂兒=]
olwinRylo=)
sky=]
honhon=]
wing=)
pauline=]
yoyo=)
妍=]
貞子:)
WAI=)
螢=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 72
累積人氣: 58243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 29 日  星期四   晴天


2010-4-27-29 分類: 未分類

2010-4-27

朝早heiman個d要set toi,,同高佬,,毛毛個d打籃球;)

開頭都冇物野,,之後越黎越多人,,覺得好lor xD

到到放學就同細佬,,heiman,,去後巷打波,,好high

2010-4-28

朝早heiman個d要做神秘野,,冇打波;(;(unhappi;(

之後上左f.1 hea,,郭xx搞到我甩pei囉-,-痛-,-

lunch去左買永年,,,落毛毛雨,,唔算大,,but濕左-,-

冇打波,,超無mood,,,去f.1搵郭xx,,黑蚊蚊追殺高佬xD

之後高佬安全之後帶左幾秒眼鏡我睇,,哇哈哈;)

之後佢要我叫毛毛帶,,,佢死都唔肯xD之後打鐘-,-

放學還完書之後去搵n505搵heiman,,唔小心整到細佬隻眼,sor;(

之後落去同楊倩,,郭xx,,詩詩個d打波;)好high;)之後細佬佢地黎左;)

heiman傻左;P 小明同毛毛個d又狂玩野,,都傻傻地既;P

打打下ba斯光年黎吹我地,,掃興-,-同詩詩傾計之後番歸;)

2010-4-29

今日朝早塔4先番,,,打左一陣波都冇-,-

之後2堂IH lau sir都冇番,,正;P狂hea-,-

英文堂au sir狂講lai哈毛同埋壁虎,,超嘔心-,-

2堂IS堂我同細佬唱歌唱到好high,,俾呀sir小-,-

完左之後地下好濕,,我真係成個仆街,,個囉好痛xD

第一次乍媽咪T︹Tgloria笑到停唔到口,,哈哈;)

lunch食完之後就上去搵人,,,俾人打頭囉好冇,,慘;(

之後落去music room到練歌,,,啦~_~終於練好xD

之後放學上去f.1到玩,,俾人搞到喊囉,,超嬲-,-哈哈;)

之後影毛毛個學生相,,型爆呀xD同鈴鈴個d玩;)

到到5點幾就走啦,,,同詩詩傾完計又番歸;)

cOmMeNt,plz~=)

2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


2010-4-22-25 分類: 未分類

2010-4-22-25

-,-已經5日冇上啦;Pma咪T︹T哩排都唔上得;(略打;)

2010-4-22

哩日lunch落雨冇得打,,狂玩水,,淋雨,,爆好玩;)

同heiman都成身濕哂,,俾我彈水既人,原諒我咁貪玩xD

成日地下濕,,,真係好驚會pk,,同heiman行,好似太空慢遊咁慢xD

2010-4-23

PE堂冇考走籃,,考體能囉好冇,,3個圈0o04分52秒,,做到死咁濟-,-

lunch同heiman,,某某,,木咀,,蔡bing,,震旦,,詩詩打波;)

放學heiman,,細佬個d都唔打,,好悶-,-好彩cto[f.1]詩詩個d陪我打;);)

之後hea hea下山優個d都黎左,,爆正;)打到5點幾就俾馮sir吹啦-,-

2010-4-24

哩日約左高佬個d去學校打籃球;)去到個到冇人-,-得d人要會考;(

之後諗住走個陣,好彩毛毛,高佬,山優都黎左,,同佢地去鐘聲哥個球場到打;)

than同山優玩鎖匙圈;)win左;);)之後毛毛個d同人地pk,,我就練走籃;)

練練下又有d人黎左0o0omg,,山優係到笑我囉好冇-,-之後又有個細路黎左-,-

than悶悶地就玩手機;)換左高佬出黎就同佢玩;)我d籃球技術仲係咁-,-

毛毛佢地pk完個邊又到哩邊pk xD我又去左另外一邊練,,,than山優出左黎,,

同佢去買野飲;)買完個女仔無啦啦俾d咩基督教既卡我,,我信佛嫁-,-

買完之後毛毛好似唔係要個隻野飲-,-高佬飲水超勁,,一飲已經冇左好多-,-

睇佢地打其間我睇到個叔叔超勁,,好遠一野射籃球,,,穿針,,超屈機囉物事-,-

走之後就去番學校,,,等去睇籃球學界;)原來真係唔俾打波,,,俾人罵了xD

之後我gumgum打手機ba斯光年黎左囉好冇,,嚇死0o0好彩我反應快;)

之後同小明,kenny,山優,毛毛個d行去體育館;)見到楊倩同cto,,佢地食完野去睇;)

去到體育館毛毛佢地去練習,,我同山優睇下睇下肚餓,,兜左成個圈都冇orz-,-

之後搬哂d野去另外一面場,,過多陣就打啦佢地;)好exciting;)影左張相=]

最左邊坐緊係山優xD13號毛毛..4號kenny,,8號長平,12號小明,9號張景'少',,10號sithung,之後係乳頭同issac;)

講番場賽事,,issac狂咁俾人撞到跌低,,佢地好賤;(sithung有球射入左之後俾佢地撞到好痛,,佢地物事呀\)/

成日都咁鐘意撞人-,-之後佢地打下打下我無啦啦俾個籃球打中左個頭,,好彩唔痛;)m幸=]

之後keep on睇,,最尾輸左,,好多人都down哂;( 其實你地已經打得好好ga啦,,只不過佢地衰姐-,-

睇完之後同毛毛,,小明,,kenny同埋哥個細路去唔知邊到打波,,山優無啦啦失蹤xD走做咩唔同我地講-,-?

去到哥到射左幾球,,之後毛毛佢地同d外國人pk,,超屈機囉佢地,,fake人fake得超西利-,-

之後肥南都係個到,,原來佢住係個到既;)超正;P去個到既yu記買野飲,,3蚊既可樂已經飲到超飽-,-

打完之後同佢地傾計,,,,估唔到kenny係咁變態-,-真係頂佢唔順0o0同佢斗串就一定唔掂-,-

之後走同毛毛講byebye就陪小明去買野,,,去千色玩射籃球-,-5點幾就番屋企,,,今日過左好充實;P

2010-4-25

過埋聽日哥個禮拜就要測驗啦救命,,,我要努力呀\_/!!;)

聽日開始我放學一定唔可以打波,,,我驚我受唔住友滑呀~_~

今日冇物點做功課同埋溫習,,,希望測驗高d分啦,要加把勁呀大家;)

cOmMeNt,plz~=)

11:14