2010-4-22-25
-,-已經5日冇上啦;Pma咪T︹T哩排都唔上得;(略打;)
2010-4-22
哩日lunch落雨冇得打,,狂玩水,,淋雨,,爆好玩;)
同heiman都成身濕哂,,俾我彈水既人,原諒我咁貪玩xD
成日地下濕,,,真係好驚會pk,,同heiman行,好似太空慢遊咁慢xD
2010-4-23
PE堂冇考走籃,,考體能囉好冇,,3個圈0o04分52秒,,做到死咁濟-,-
lunch同heiman,,某某,,木咀,,蔡bing,,震旦,,詩詩打波;)
放學heiman,,細佬個d都唔打,,好悶-,-好彩cto[f.1]詩詩個d陪我打;);)
之後hea hea下山優個d都黎左,,爆正;)打到5點幾就俾馮sir吹啦-,-
2010-4-24
哩日約左高佬個d去學校打籃球;)去到個到冇人-,-得d人要會考;(
之後諗住走個陣,好彩毛毛,高佬,山優都黎左,,同佢地去鐘聲哥個球場到打;)
than同山優玩鎖匙圈;)win左;);)之後毛毛個d同人地pk,,我就練走籃;)
練練下又有d人黎左0o0omg,,山優係到笑我囉好冇-,-之後又有個細路黎左-,-
than悶悶地就玩手機;)換左高佬出黎就同佢玩;)我d籃球技術仲係咁-,-
毛毛佢地pk完個邊又到哩邊pk xD我又去左另外一邊練,,,than山優出左黎,,
同佢去買野飲;)買完個女仔無啦啦俾d咩基督教既卡我,,我信佛嫁-,-
買完之後毛毛好似唔係要個隻野飲-,-高佬飲水超勁,,一飲已經冇左好多-,-
睇佢地打其間我睇到個叔叔超勁,,好遠一野射籃球,,,穿針,,超屈機囉物事-,-
走之後就去番學校,,,等去睇籃球學界;)原來真係唔俾打波,,,俾人罵了xD
之後我gumgum打手機ba斯光年黎左囉好冇,,嚇死0o0好彩我反應快;)
之後同小明,kenny,山優,毛毛個d行去體育館;)見到楊倩同cto,,佢地食完野去睇;)
去到體育館毛毛佢地去練習,,我同山優睇下睇下肚餓,,兜左成個圈都冇orz-,-
之後搬哂d野去另外一面場,,過多陣就打啦佢地;)好exciting;)影左張相=]

最左邊坐緊係山優xD13號毛毛..4號kenny,,8號長平,12號小明,9號張景'少',,10號sithung,之後係乳頭同issac;)
講番場賽事,,issac狂咁俾人撞到跌低,,佢地好賤;(sithung有球射入左之後俾佢地撞到好痛,,佢地物事呀\)/
成日都咁鐘意撞人-,-之後佢地打下打下我無啦啦俾個籃球打中左個頭,,好彩唔痛;)m幸=]
之後keep on睇,,最尾輸左,,好多人都down哂;( 其實你地已經打得好好ga啦,,只不過佢地衰姐-,-
睇完之後同毛毛,,小明,,kenny同埋哥個細路去唔知邊到打波,,山優無啦啦失蹤xD走做咩唔同我地講-,-?
去到哥到射左幾球,,之後毛毛佢地同d外國人pk,,超屈機囉佢地,,fake人fake得超西利-,-
之後肥南都係個到,,原來佢住係個到既;)超正;P去個到既yu記買野飲,,3蚊既可樂已經飲到超飽-,-
打完之後同佢地傾計,,,,估唔到kenny係咁變態-,-真係頂佢唔順0o0同佢斗串就一定唔掂-,-
之後走同毛毛講byebye就陪小明去買野,,,去千色玩射籃球-,-5點幾就番屋企,,,今日過左好充實;P
2010-4-25
過埋聽日哥個禮拜就要測驗啦救命,,,我要努力呀\_/!!;)
聽日開始我放學一定唔可以打波,,,我驚我受唔住友滑呀~_~
今日冇物點做功課同埋溫習,,,希望測驗高d分啦,要加把勁呀大家;)
cOmMeNt,plz~=)
11:14 |