2010-3-30
-朝早:又唔見左個波T︹T總知唔擺係個到啦;(
than上到去過多陣陳kam ho入黎話借3,褲,鞋;P
借完佢又話好似上面有,,冇又借,,之後又話算數orz-,-
把鬼火,,,係借就借,,唔借就唔借啦,,搞咁多野做物-,-
than同heiman落去打排球;)ya haha,,okay好玩啦;)
-E*2:au sir好淫囉成日搞到班友仔諗歪野,,好嘔心;(
又明知我聞咖啡會打哈次,,又係到專登飲俾我睇0o0
-C:哩堂用黎講詳細閱讀報告,,,又要做啦;(一定好攰-,-
-recess:落去食野先至去換3;)再同heiman打幾球波;)
-PE*2:又係教籃球,,我係罰球線個到竟然射中左囉orz-,-
平時咁鬼近又射唔中,,doi表我好彩姐:P:P完左換3食野;)
-lunch:食緊個陣個kai子無啦啦話某某約我飲咖啡,,
我就話我至憎飲咖啡;P之後又話佢帶我去lim政署,o-,-
食完之後就去打波,,,俾個kai子激親\_/之後kenny黎左打;)
之後轉左去第2到到打;)差唔多打鐘細佬先黎囉物事-,-
-M:哩堂見到heiman佢地為左我生日做左咁多準備,,
我突然之間覺得好感動;)好期待聽日既生日會=]
雖然4月6號先係我生日;)真係我都係一樣咁開心,感動;P
-PTH:細佬要補考番普通話測驗,,其他同學就hea,,超悶-,-
完左之後去toilet見到miss so,,o,新哥個music老師要5月10號先走T︹T
-IH:哩堂呀sir又教無聊野,,係黑板畫個d又似鬼畫圖,,睇唔明lor-,-
-放學:heiman唔打得;( 同細佬去打波;)有一樣野好嬲既係,,,
細佬成日打個波去daniel到,,佢地打打下籃球黎踢我個排球啦物料-,-
好黑人憎,,諗住去第2到打d手球隊又要用場,,好ma煩呀\_/
之後有件事笑到我爆咀,,細佬打中左band隊歐陽sir個頭,,
佢o咀之後冇物野,,我同細佬就驚到哩埋xD笑到呀ma都唔認得xD
之後又轉左去第2到到打;)than細佬又狂打去小明到,,搞到佢要執波-,-
之後佢仲離譜,,打中左毛毛個頭0o0睇黎仲痛過歐陽sir個下-,-
打到5點幾ba斯光年黎吹我地,,,同細佬走,,番屋企玩電腦;)
好多謝你地呀;)heyman;)細佬;)yuki;)gloria;)嘉雯;)
cOmMeNt,plz~=)
08:35
|