2010-3-16
今日終於有派中史,,,我既努力終於冇白費,,
88/100;)但始終要再努力,,,咁先至會進步=]
lunch同細佬,,,heiman,,木咀打波,,好好玩;)
f.1個小明好好人呀,,,成日同我地執波;);)好多謝你;)
個波成日俾人踢黎踢去囉物事,,佢變左做呀伯;(好殘;(
不過我會用盡佢先至買新波,,,咁先至環保xDD
差唔多打鐘個陣呀萍整親,,,睇黎好似好痛咁,,唉~_~
放學同呀heiman,,細佬,,賢仔打左一陣就走啦;);)
cOmMeNt,plz~=)
17:11 |