白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
billy=)
錦=)
tung:)
zack=)
sky=]
銘公公=)
錡錡=]
kenny=]
貞子:)
細佬=]
honhon=]
南=]
腳趾尾=)
升=)
meiling=)
琪=]
wai=]
霖=)
nikky=]
蔡蔡=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 123
累積人氣: 58294
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


2010-3-3 分類: 未分類

2010-3-2(放學)

諗番起沈日放學我真係忍唔到;( 佢真係好衰;(

話我地唔認真,,你坐係地下打咁都算認真?

你成日用頭去頂個排球同埋hea成咁我都算啦,,

你仲要話唔想同d廢人打波,,我當場o哂咀囉-,-

你食屎吧啦,,物你好勁咩,,你以為自己咩新鮮豬肉pei-,-

你之前既所作所為,,我都忍你啦,,,你仲係咁得寸進尺,,

唔明點解d人可以咁衰;( 完全係冇後悔過ga?凸-,-

蔡bing him,,呀升,,daniel,,我唔係嬲你地,,起碼你地有講sorry,,

仲有你地見到我唔開心你唔洗驚我嬲左你地,,我見到個衰人姐-,-

but你地千其唔好激嬲我,,我驚好似嬲個衰人去嬲你地:P[我諗你地唔會既;)]

2010-3-3

-朝早:去左朗屏會heiman佢地,,同細佬一路行一路唱歌xD

番到去就同HEIMAN係走廊到hea;)佢打籃球真係好型;););)

-S:哩堂又係睇呀sir做咩實驗,,超級超級之無聊,,唉~_~

-PTH:無聊,,,我地話對到第3part但其實之前個d都未做,,好驚俾佢小-,-

-IH:哩堂默書我同heiman ai好埋,,之後lau sir話:[第2排個d女仔唔好ai咁埋呀~]xD

-recess:即刻落去食魚旦,,,又俾我見到佢,,,佢真係好鬼型xDD

-E*2:開頭聽呀sir講故仔聽到急尿,,我同heiman話佢佢話no-,-最尾咪又係俾xD

-lunch:同heiman食canteen;);)之後去打波,,佢個波真係好痛;( -,-

之後打打下頂唔順就打我地哥個,,than蔡bing個d借左heiman個波,,,

之後我地打打下見到ba斯,,,佢已經入去,,收左heiman個波;(;(

唉~你物料呀,,,俾番人咪好囉,,係都要咁賤格,,食屎啦-,- -,- -,-

無左heiman好唔開心,,,差d喊,,我又唔知點tum佢好,,,唯有俾佢ai;)

-C:未上之前我地去toilet,,,我聽heiman d聲聽到發癲,,haha我好膠;P

-M:maths堂好專心聽呀sir講書,,heimam既情緒有好轉啦;);)我好開心;)

-U:聽哥個帝女花聽到就黎悶死咁濟,,好高音,,,聽到我想死-,-

-放學:聽帝女花搞到我想唱:[落街冇錢買面包,借錢又驚俾老婆鬧]xD

而+係HEIMAN屋企,,,我好想打排球-,-heiman好想囉番個排球xD

cOmMeNt,plz~=)

17:07

2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-3-2 分類: 未分類

2010-3-2

-朝早:heiman整左chocolate俾我地食,,木咀唔領情,,凸-,-

-IH*2:好快就過左,,今2堂同呀hieman傳paper;);)

-E:歐sir講佢跑馬拉松d野,,個patpat d肉甩左,,超嘔心-,-

-recess:同細佬,,,heiman落去食魚旦,,上去去toilet就冇野做-,-

-S*2:去lab,,超悶囉,,but好彩有gloria先好易過;)

-lunch:細佬同嘉lam去買永年,,我就同heiman打住波先,,,

之後佢地1點番黎食完野我就同heiman,,hiutung打波;)

d高form超變態,,,開波開到痴線呀佢地,,成個過程o哂咀-,-

打到我既heiman,,,好彩heiman冇傻到xDD

-C:做工作paper,,,得個幾個字,,做得撤咩,,凸-,-

-CH:哩堂狂講潮州話,,笑到gloria同細佬跌哂地xD

-M:今堂用黎做HW,,heiman笑到痴線,,呀sir o哂xD

恩間打完就同heiman,,hiutung打波,,,好耶;)

cOmMeNt,plz~=)

16:13