2010-2-24
沈日朝早派chocolate,,我同heiman既作品=]=]
個xxx真係好賤,,人地好心送俾你你又唔領情,,正poking;(
放學要班排,,對2b,,佢地大部分都係蔡bing接,,
開頭個陣連win6分,,,後面打得斷斷續續,,超攰啊-,-
我2球開波都開唔到,,唔知點解用唔到腰力,,超痛-,-
有一球阿華開-,-到勁貼網but我冇接,,好彩個球未吹雞
講真我真係覺得自己打得好差,,開波又開唔到,,真係廢;(
今次班排大部分都係m維ho同埋koon toi囉分,,=]win左;)
唉~我唯有下一次努力d啦,,,邊叫自己打得咁差呀,,
打完班排同埋hiutung&木咀打排球打到6點;);)
2010-2-25
-朝早:做完英文listening book同heiman係走到hea;)
heiman今日好無mood,,俾個oking激親lor,超賤-,-
上到去5樓佢仲beer呀木咀tim,,超恐怖,,[因為佢無食朱古力xD]
-C:哩堂用黎教中文書個篇文,,超悶囉物事-,-
-DT*2:第一堂用黎整哥個電腦設計,,終於搞掂啦;)
第二堂用黎磨哥個膠,,超攰,,仲成日插到隻手TIM-,-
-recess:冇野好做,,,都係同heiman 一齊hea;););)
-CH:哩堂用黎教哥課kai野,,呀sir講到超膠-,-
-E:好彩交左compo同埋scrap book=]唔洗俾au sir小=]
-lunch:同heiman,,細佬食完canteen去打排球,,
細佬打波個動作真係好正,,仲有打到超級高xDD
than木咀黎左我就同佢斗殺波,,佢真係好正啊*v*
than hiutung黎埋打,,,多左好多人,,,爆high爆happy;)
-IH:哩堂講project learning,,,同heiman傳paper;)
-M:哩堂heiman好high;)個sela moon手勢超kai超膠xD
-E:個個Mr Elephant好似馬lau,,,好鬼死kai呀佢個樣,,
開頭同heiman討論,,之後又要轉位同肥周,南同katung傾,,
irene坐左我個位,,,成日掂我個水樽囉,,物事呀佢-,-
而+係heiman屋企,,,我要玩NDS;)
cOmMeNt,plz~=)
17:08 |