白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
katies=)
kenny=]
STEVEN=)
南=]
sara=)
hiutung=]
yuki=)
yan=)
蟲蟲=]
冰=)
belle=)
wai=]
慧思=]
yoyo=)
meimei=)
john=)
fung=]
琪=]
TinG=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 126
累積人氣: 58297
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


2010-2-26&27 分類: 未分類

2010-2-26

沈日lunch我地對d班,,,因為我lau親條腰開唔到波,,

所以我做左後備,,打左陣都係差小小分,,,

之後我同nicky轉左,,我上場,,點知入到去就要即刻開波,,

我連續開左2球,,超痛-,-俾m維ho撞左下仲鐘得仲西利,,

打到最尾,,koontoi打左個波出學校,,超勁0O0輸左,,

than再同細佬,,heiman,,木咀,,打波,,都okay啦-,-

放學又係一樣同佢地打波,,,俾細佬毒打,,xD超痛-,-

打左陣heiman同細佬走左,,同jackal&mark子打波;)

佢地走埋就同番呀木咀打,,,than多左d姐姐黎打,,

打到6點幾就走,,,木咀話佢會打到7點7之前,,我o哂-,-

2010-2-27

today我嘗試下離開屋企既感覺:P好好玩ga我諗;)

cOmMeNt,plz~=)

13:54

2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


2010-2-24&25 分類: 未分類

2010-2-24

沈日朝早派chocolate,,我同heiman既作品=]=]

個xxx真係好賤,,人地好心送俾你你又唔領情,,正poking;(

放學要班排,,對2b,,佢地大部分都係蔡bing接,,

開頭個陣連win6分,,,後面打得斷斷續續,,超攰啊-,-

我2球開波都開唔到,,唔知點解用唔到腰力,,超痛-,-

有一球阿華開-,-到勁貼網but我冇接,,好彩個球未吹雞

講真我真係覺得自己打得好差,,開波又開唔到,,真係廢;(

今次班排大部分都係m維ho同埋koon toi囉分,,=]win左;)

唉~我唯有下一次努力d啦,,,邊叫自己打得咁差呀,,

打完班排同埋hiutung&木咀打排球打到6點;);)

2010-2-25

-朝早:做完英文listening book同heiman係走到hea;)

heiman今日好無mood,,俾個oking激親lor,超賤-,-

上到去5樓佢仲beer呀木咀tim,,超恐怖,,[因為佢無食朱古力xD]

-C:哩堂用黎教中文書個篇文,,超悶囉物事-,-

-DT*2:第一堂用黎整哥個電腦設計,,終於搞掂啦;)

第二堂用黎磨哥個膠,,超攰,,仲成日插到隻手TIM-,-

-recess:冇野好做,,,都係同heiman 一齊hea;););)

-CH:哩堂用黎教哥課kai野,,呀sir講到超膠-,-

-E:好彩交左compo同埋scrap book=]唔洗俾au sir小=]

-lunch:同heiman,,細佬食完canteen去打排球,,

細佬打波個動作真係好正,,仲有打到超級高xDD

than木咀黎左我就同佢斗殺波,,佢真係好正啊*v*

than hiutung黎埋打,,,多左好多人,,,爆high爆happy;)

-IH:哩堂講project learning,,,同heiman傳paper;)

-M:哩堂heiman好high;)個sela moon手勢超kai超膠xD

-E:個個Mr Elephant好似馬lau,,,好鬼死kai呀佢個樣,,

開頭同heiman討論,,之後又要轉位同肥周,南同katung傾,,

irene坐左我個位,,,成日掂我個水樽囉,,物事呀佢-,-

而+係heiman屋企,,,我要玩NDS;)

cOmMeNt,plz~=)

17:08