2010-3-31
今日唔想打咁多野xD
lunch呀heiman,yuki,gloria,嘉雯,細佬,穎ki同我慶祝生日;)
好開心,,,從來冇試過d同學咁為我;)好感動;)
見到你地一個一個為我唱生日歌,,我真係好想喊;)
你地choose既生日蛋糕真係好好味,,我好鐘意;)
仲有你地d生日卡同埋禮物,,,我真係開心到唔知點形容好;)
食緊蛋糕;) 大合照;) 蛋糕,好味;P 細佬俾既;) 嘉雯俾既;)
gloria畫既,好靚;) gloria畫既,好靚;) 玉lam畫既;P heiman俾既;)
heiman同玉lam俾既;)
無奈xD
塊面有有蛋糕積,我嬲啦xD我beer住邊個哩?xD
全部同我慶祝同埋講生日快樂既人,,我真係好多謝你地;)m分感激;P
好啦,,,,講住咁多先啦;)
cOmMeNt,plz~=)
07:08 |