2010-4-10
今朝早遲左起身,,,番學校練籃球;)
其實我真係好驚ga,,but體育堂要考試,,冇得比我驚-,-
毛毛同哥個傻仔做左次走籃我睇=]
之後我唔識點學佢地點拋-,-之後毛毛就叫yeung倩做一次;)
佢既拋法同我一樣;P so我諗我都得ge;P希望到時得啦-,-
之後我就囉番我個排球同高佬佢地打波啦;P好正;)相=]
yeung倩;)
sithung;)
sithung&毛毛;)
之後就同祖fung同腳趾尾玩籃球既物物鏈,,hea到12點幾就走啦;)
cOmMeNt,plz~=)
11:08
|