2010-4-15
-朝早:番去等heiman之後同佢打排球;)
-E*2:冇帶compoT︹T佢話:[廢時理你!]xD
之後au sir又講埋d嘔心野,,真係頂佢唔順-,-
-C:又係講'潮流望後鏡',,miss何越黎越high啦;P
-recess:同heiman落去打波,,鄧xx個d又黎埋,,
之後打左陣呀lorrie又話唔洗換3上PE堂,搞物?-,-
-PE*2:哩2堂用黎去dancing room到上堂;P
真係好正:P熱完生之後就整咩一字馬,,拱橋0o0
一字馬我前後先得,,左右就真係唔可以做哂啦-,-
拱橋都算做到,,[唔係一野落個隻]不過做完條腰超痛-,-
之後就玩某個同學向前爬係到,另外個同學就捉住佢隻腳,,
之後哥個某同學就要用隻手黎行,,,做到超痛呀隻手-,-
最尾同左+lam同heiman一組,,物解夠我係最輕T︹T
個動作就係佢地抬我由一面去到另一面,,,哇真係慘-,-
d骨好痛-,- 做之前heiman抱我,,我成個飛起左,,嚇死囉-,-
最尾miss柯講哥個drama show,,好悶,,遲左放-,-
-lunch:同heiman食完就去後巷打;)之後肚痛tau陣)=
tau完再去後巷打,,,唉~我地個祕密基地俾人發現左-,-
俾條x街嚇到死咁濟,我真係超嬲,罵佢又唔走,,厚面pei!
之後某某個d黎左,,wa hoho;)than heiman踢左個波出去xD
好彩有人拋番入黎;)之後heiman仲勁,踢到個波2層樓咁高0o0
之後再打多陣就去左射d lon lon,,我終於射中左一球;P
than完左班籃就出去打,,,heiman又腳癢癢想踢波啦,,哈;)
班籃都未完已經打左鐘啦-,-點解會冇prefect吹嫁-,-
-M:哩堂派左test-,-我頂,,我係尾5囉物料-,-53/112;P超差,,
鬼叫我冇溫過書咩)=又唔帶書番屋企,,番學又掛住打波)=算吧啦-,-
-PTH:哩堂講個人短講+教書;)好彩開頭抽中我;)
-IH:妖,,好鬼煩囉lau sir)=明明唔關我地事又遲放左15分鐘,,
哇我真係men到就黎反toi咁濟-,-搞到出面落大雨囉-,-
-放學:落大雨又冇帶'姐')=最尾好彩方+琪姐埋我(=
塔輕鐵同小明個d傾計,,,串串串;P+琪超正,,猷低死;P
看見你們悄悄細語 我突然感到你們變了
難道我得罪了你嗎 請你告訴我為什麼吧
你想分開我們的感情嗎 你心裡是怎樣想的
我不明白 我完全不明白 到底我該不該哭
cOmMeNt,plz~=)
10:25 |