2010-4-14
-朝早:又係同heiman打波;)okay好玩=]
我發覺heiman d腳法越黎越勁xDD
-S:哩堂同gloria,,細佬個d又係唱歌;P
-PTH:派卷-,-34.5/40,,明明好易我竟然會錯orz-,-
之後就個人短講,,,heiman真係好似好緊張;P
-IH:呀蚊個組講左成堂project,,好彩西西放小息;)
-小息:同細佬食完魚旦就去打波,,好正;)哈;)
than上到去俾黑蚊蚊嚇到我冇左幾個細胞-,-
-E*2:派作文,,9分-,-都唔知高定低-,-應該係低-,-
之後悶到痴線,,眼pei勁重勁想訓覺,,過得好慢-,-
-lunch:食完野就同heiman打波;)某某黎左打=]
之後鄧xx黎左,,,佢超變態囉物事,,洗唔洗打到咁高-,-
好正;P我殺波呀某某成日接唔到,,個動作仲好kai,,笑;P
之後prefect黎左我地打左陣,,之後就真係笑到跌地-,-
heiman一野打左個波落垃圾桶囉物事-,-哇哈哈;P
-C:哩堂又係講'潮流望後鏡'囉-,-好正呀miss何;P
-M:哩堂好專心聽書,,but始終都係覺得好難囉-,-
-U:音樂堂又唱歌,,物料-,-之後黎用作歌,,好難作=,=
-放學:執完就上去電腦室睇番個project識唔識讀;)
okay完之後就落去同鄧xx同埋詩詩打波;);)
之後黑蚊蚊黎左打=]thanf.2既小明又黎打;)
黑蚊蚊打佢囉物事=,=小明驚左佢Xddthan再搓波;)
打打下lau西西無啦啦問我打個波d聲點解咁響既,
又話係冇氣-,-之後我唔想煩咪話係係係囉-,-嚇死-,-
有樣野有小小嬲既係,,有人跌左包紙根我就問kenny係唔係佢,,
之後佢話係毛毛既,,之後毛毛話唔係佢既,,之後我dum番俾kenny,,
佢又無啦啦dum番俾我,,想點先?你又話係毛毛既?擺明玩野啦-,-
唔dum你我唔姓張囉好冇-,-kenny正一屎忽鬼;PPP
之後好戲黎啦,,kenny打左個波上去,,我諗住佢去執,,
之後我望上面,,有個人dum個波落黎,,好彩我反應快-,-
魚咪爆頭-,-哥個高form好賤呀,,明明有人你就dum落去-,-
嚇到呀ma都唔認得,,仲流埋眼淚,,勁哩?-,-
之後打多一陣呀ba斯光年就黎吹啦,,之後就同佢地走啦-,-
than又番番學校睇下ba斯係唔係到啦,,最尾都係冇打波-,-
finally同詩詩一路塔輕鐵一路傾計,,番屋企做mathz;)
如果當初沒有認識過你 我現在便不用那麼痛苦 你的一言一語 令我後悔莫及:(
cOmMeNt,plz~=)
10:43
|