2010-5-28[正打特別野:P]
英文堂超慘lor,,au sir就享受緊佢既coffee,我就要打5個哈次~_~
PE堂人地考走籃,我就打排球:)超激烈*o*
lunch食完野先換3,,之後上去擺野落番黎打排球:)
頂,,死人蔡bing,震旦係到煩住哂!我唔明有幾哂囉!咁大風-,-!凸
同你地打個陣又咁多de!超想用個排球殺爆佢地!但係打唔中-,-凸
打完上去就真係陰公,,細佬唔識用heyman枝止汗濟!之後我教佢,,
無啦啦俾佢gum到,,噴左落我個口到,,超la-,-lon左好多次口!:(
完左普通話堂去toilet再lon多一次,,之後出黎同miss so傾計,,毛毛講物?0,0
放學去問毛毛講物,,真係正係咁簡單-,-?有d唔信-,-than狂打波再去自修室溫書:)
2010-5-29
今日狂訓覺狂溫書,,都唔知有咩好做!超悶:(
正係去左睇醫生,,唉~咁岩又病左/__\又冇得補習shit:(
cOmMeNt,plz~=)
11:38
|