白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
樂兒=]
蔚=)
huitung=)
慧思=]
貞子:)
寶寶=)
呀miu=)
sluching=)
hiutung=]
呀詩=]
tobe=)
lemon=)
嘉雯=]
siu=]
南=]
蔡秉=]
kayan=]
冰=)
lemontea=]
冰=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 33
累積人氣: 58204
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


2010-6-4&5&6 分類: 未分類

2010-6-4[最後一日番學]

今日係最後一日番學啦:( 超唔捨得:(

真係唔想咁快過:( 咁快又要考試啦/__\

講番哩日,,,放學個陣簡直想仆佢地條街,,

成班死八波係到踢人d野,,仆街啦你地!

名名係自己做錯又扮到冇野咁,,賤格!

你知唔知我平時見到你迷人既身材已經想嘔啦!?

諗下自己係咩新鮮蘿白pei先啦,,食屎啦唔該!

你唔係做錯我都唔會話你,,自己諗下先啦!

嬲完落去打波,,打完波同倩兒,kenny,毛毛個d傾計:)

2010-6-5[最後一日補課]

-朝早:約左san丘=)佢好耐都冇黎到,,-.-

原來佢由第2到番番學校,,我魚佢:P

毛毛未黎,,佢地用我個排球踢黎踢去,,陰公:(

佢黎左,囉左籃球,,我上去,,點知佢地踢左我個排球出學校-,-

之後唔理,,,正係o左咀就算啦-,-

-maths:最後一堂,,呀sir講d重要野要我地溫,,

雖然佢好衰,,,,但係臨走之前我都有同佢影相ga:)

-放左之後:唔補英文,,諗住叫細佬出黎,,仲訓緊教=,=

之後有人話kc幫人補science,,咁岩我又帶左書,,

拉埋au陽同我去,,見到san丘-,-又話係5樓既死kai子:P

之後求其搵個位坐,,前面係kampo,,kampo右面係李浩然:)

之後溫完science同李浩然去seven買媽咪面,,好懷念xD

到左12點幾就call細佬出黎:)同佢去左永年,,要排好耐-,-

排完細佬去買水,,我要幫佢囉埋上去囉物事-,-凸

見到毛毛佢地玩lau計識,,,woooo,,,kam po都好變態下-,-

同細佬食完就同佢地玩左陣:)細佬勁串,,呀ma都唔認得:P!

之後j銘同佢走左:(我就同1c個d女仔打排球:):):)

我諗住叫毛毛俾個籃球我射一下,,點知俾佢fake到xD

之後佢地去左食飯,,我打左陣籃球就上去玩i-pod,,超正:)

佢地番番黎就係到玩積木啦,,毛毛超勁,,整到超高=,=

4點幾呀姨黎清場,,,先知道原來kc昆我地:( 嗚嗚嗚-,-

之後同黑蚊蚊去買野食,,毛毛就玩我手機既香港ma雀xD

都唔知陳彩him點解咁鐘意玩我手機d game,,玩到冇電xD

之後溫中史溫到天黑,,同毛毛佢地傾左陣計,,勁黑-,-

到到7點幾就走啦,,,今日溫既science同埋中史都好成功:)

2010-6-5(星期日)

今日訓到勁晏lor0,0起身食完野就溫IH啦:)

要考3課囉大佬0o0死得啦,,但係都要溫~_~

之後溫英文同埋maths,,唔識好難個d-,-唉:(

雖然今日個d都好難,,但係我會比心機ga啦=]

ma咪仲話6月29號先番去,,28號可以同d fd song玩啦=]

cOmMeNt,plz~=)

12:57

2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


2010-6-2&3 分類: 未分類

2010-6-2

-maths*2:要小測-,-難到呀ma都唔認得:(希望合格啦-,-

-lunch:同heyman佢地食canteen=]超飽囉help-,-

之後打波,,超正呀:)同倩兒個d song膠:P

-A*2:終於搞掂我幅畫囉,,,but真係幾樣衰ga-,-

最慘既係林sir又飲coffee,,唔想一日打成十個哈次囉-,-

-英文默書:落左禮堂考,,seen part岩哂,unseen都okay:)

-放學:考完dictaton又要考music-,-超趕-,-

基本上都okay,,但係都係忍唔到笑xDthan考完上去啦:)

倩兒佢地超歡迎我xD又見到班男仔玩爆旋駝囉-,-

我想玩陳彩him又話冇,,明明聽到你地狂咁講'go shot'-,-

之後落去同佢地打波,,之後溫書:)之後歐陽請客:):)

番到屋企家姐買左pizza:)超好味的說*v*

2010-6-3

-IH*2:呀sir俾2堂我地上去電腦室做ih project,我通常都係到玩ga乍:P

-S*2:哩2堂考實驗,,,shit!衰哂啦-,-完全做錯哂,,連呀sir都'唉~'xD

-lunch:呀sir話我實驗分唔合格,,好過零雞蛋-,-同黑蚊蚊食canteen:)

heyman食完野黎搵我,,岩岩食完:)than打波,,都幾high:)

最好笑既係,,我竟然唔小心打到張x享個到0o0超對唔住,,我估唔到會咁準:P

-CH:陳sir勁耐先黎,,睇佢d野,,見到1c班,,睇到楊倩同毛毛都有100分,,勁呀!:P

-M:哩堂派小測,,oh ya!20/35..合格丫:)撞都撞岩,,真係神奇:)

-放學:上去hea-,-有小小唔舒服,之後仲要俾kenny同埋毛毛一齊嚇,嚇餐死-,-kai子:P

than成堂男仔係到講sex hole,,超嘔心的說-,-屎忽鬼變態佬們-,-

than4點幾落去打左陣波,,之後買野,,番黎先至知佢地玩緊數字波-,-

係到拋左俾我,,咁緊係打番過去ga啦-,-我話關我咩事,,你話唔玩行開,,

喂,大佬,,我鬼知你地玩緊數字球咩?咁佢拋俾我我打番過去,,好正常姐!咁鬼多de!

之後就自己打排球,,,有一刻自己真係就係暈低咁濟,,超辛苦-,-

之後同佢地傾左陣計,,佢地走左:(我就等到唔頭暈為止先走,,

咁岩走個陣媽咪又打俾我,,,死人kenny又係到煩住哂~_~kaka:P

cOmMeNt,plz~=)

06:47