2010-5-18
-朝早:食完早餐就同heyman佢地打波;)
好好打哥個又唔見左啦,,要打個老殘波xP
好對唔住呀heyman,細佬,,我冇好好保管個波;(
-IH*2:用黎教書,哩2堂好奇怪,,總係過得特別快:P
-E:好彩抄完20次乍,,,魚咪就會好慘,,寫手冊-,-
唉~~哩堂好無聊,,總係覺得有d野忽略左咁:P
-recess:同heyman,,細佬打波:)爽歪歪:)好正=]
-S*2:聽唔切書,,之後問呀sir,,俾佢小-,-邊聽得切丫-,-
之後做作業又俾佢小-,-哈哈我今日特別刻佢:P
-lunch:同heyman以超快速去朗屏買波,,,成個人都散哂~
番去食完野就打啦,,直程就黎暈低咁濟啦,,:(:(:(
魚,,班人來黎物呀,,明明係我地黎先,,點可以迫過黎ga\_/!
好想打7你囉某某,,串咩串先ga陣,,邊個讓你ga,,串我?
仲要講個'撚'字-,-哩d你同老師講啦!成日殺波,,仲打到我細佬\_/
最尾去左第2邊到打!你地又走,,算點呀!打多陣就上去,,heyman好好笑:P
-C:冇交作文要罰企,,,明明我有做ga ma,,又會唔記得帶都有既-,-?
-CH:哩堂同細佬個d好正,,唔知傾過咩,,,總知傾好多野啦,,好正:)
-M:哩堂好悶,,d maths完全一落千丈,,算把啦我-,-
-放學:打俾呀ma,唔通-,-之後搵楊倩打波-,-佢竟然唔打T︹T之後搵人,,冇人有排球-,-
之後就同黑蚊蚊係c班hea啦:)毛毛把聲沙哂-,-扮到好正,祝你早日康復:D
之後黑蚊蚊話蜜糖加熱水會好d:)真ga,,我試過0_0記住飲多d啊xD
魚,,,c班某條友好賤lor-,-明明自己有做到又唔應,,,話我屈你,,邊忽呀?
同你有仇咩,,邊個得閒屈你啊!咁多人睇住仲咁厚面pei,,勁黑人憎lor-,-
之後黑蚊蚊同佢斗大聲,,好正:Pbut嚇到呀ma都唔認得,,俾著我我就嗌唔到啦-,-
than同黑蚊蚊係出面傾計:)哈哈,,佢又要sd d咁既信息俾你都有既!:D
之後楊倩唔打波我就係canteen出面hea:)同咩咩傾計好正,,我串到佢啊:P
之後狂hea狂hea than打俾呀ma,,之後溫maths溫到6點幾先番屋企:)
cOmMeNt,plz~=)
01:03 |