2010-5-2
聽日就要開始ut啦,,好緊張好緊張!
雖然我係好憎ut,,但係點都要測ga-,-
今日溫science:D好成功!:)
希望test個陣會隻隻字都記得好清楚:)
好開心:)今日食m記:)第一次既BIG MAG:)
我下定決心聽日朝早放學都唔打波,溫書\o/
今次UT考得好,,媽咪就一定好開心^v^
努力努力!_!大家今次一定要考好佢!:D
cOmMeNt,plz~=)
10:46
2010-5-1
哩日溫左好多書;)中文,英文,maths;)
唉唉唉~我驚UT個陣唔識啊我要溫熟d,,
點算點算?後日就開始考啦,,我未ready呀T︹T
ma咪,,,唔合格會俾佢小ga:(起碼合格呀~)~
中文背唔入腦,英文好難,maths唔識;(
我要靠哩幾日改變哂佢!大家都要一齊加油呀!:D
每一次看見你的背影 感覺超陌生 能消失這種寂寞感嗎
10:41