2010-5-23
朝早7點幾同san yau打排球,than打籃球:)
之後哩差唔多9點就上去補maths:)
魚,,,好憎呀sir,,問你點解咁飲水你就話消灑,,想打你!-,-
than小息同樂樂去買野食食:)遲哂大道-,-
之後一路食一路默書,做工作paperxD好大zum味-,-
完左之後落去見到小明,,佢唔去哥個party黎學校做咩鬼-,-?
than同佢地打左陣排球同籃球就去heyman屋企啦:)
去到同貓貓玩到2點到就落去接gloria:)佢地去左珠屏-,-
than上到去食雪條,,好味:)之後就同啤利同仔仔玩啦:):)
之後heyman有小小唔舒服,陰公:(:( 我同gloria玩ps2既彈珠人,,
好high啊:)開頭狂咁win,,之後狂咁輸,,,玩到超攰xD
之後走,,,有急事番左學校:P之後就打左陣波,,搵人賣書俾我:)
me,樂樂:)
好有型既動作-,-
訓垃圾桶xD
cOmMeNt,plz~=)
01:32
|