2010-5-13[a gd day:)]
沈日派哂d卷啦,,全部都合格,,但係始終覺得差-,-
中文:28/50:(
英文:32/50:(
數學:17/20:)
科學:78/100:)
中史:89/100:)
綜合人文:27/50:(
2010-5-14[bad day:(]
-朝早:heiman個d又唔打,,同楊倩佢地打:)
打完鐘到塔4先上堂,,個呀sir又唔比我地練歌,,
妖,,d傾計聲仲嘈啦,,你估我地唱得好大聲呀?
好似你咁咩!你物料先家陣,,你既堂又點呀大哂呀?無解既.!
-CPL:即刻上佢堂,,黑人憎-,-成堂都好無奈-,-
-E:哩堂嬲完個堂又想打人!呀sir又發咩神經呀家陣?
冇帶grama book姐,,洗唔洗罰哂成班呀?family又點呀?
罰每2篇文抄10次!我妖你啊!抄咪抄lor驚你個屁?!\_/
-C:哩堂又要作文,,又係功課,,真係慘到脾lor!:(
-recess:同細佬食魚旦,,佢好無mood,,覺得自己累左我地,,
你冇帶gb姐ma,,就算你有帶另外d人都係冇帶ga la,,
正係識得怪自己,,正傻仔,,冇人會怪你,,係有d人係到扮哂有情有意咁,,
到頭來咪又係係到怪你,,哩d人咁自私你成何要同佢做fd呀?唉~
食完魚旦就打波:)好好玩啊d殺波真係爽~_~
-M*2:細佬喊左出黎,,真係kai ga你,,唔洗咁無mood嫁!:)
d maths真係難-,-而+連簡單既數我都唔識計,,勁呀呢~_~
-lunch:食完野即刻打波:)唉~同heiman太飽肚痛xD,,班人又黎!
-A*2:第一堂去左見社工,,唉~就黎冇得見佢ga啦/___\
由f.1識到而+已經1年啦,,我真係唔捨得:(你真係好好呀:)
當發生左個件事之後你就一直同我傾計,,安慰我,真係好番哂,感激:)
第2堂好比心機畫畫,,終於有番d成果啦:):)
-IH:又要叫我地抄書!點解今日咁多野要抄!想抄死人咩!
than我即堂抄哂43個生字3次!哈:)起碼番到屋企冇咁攰:)
-放學:上去搵楊倩打波,,佢同毛毛佢地玩d低能game:P我呆等-,-
之後先發覺原來1c好恐怖0o0超嘈,,勁多尖叫聲罵人聲,,驚-,-
之後粟米話係正常,,o爆咀xD之後問楊倩佢又話唔打:( :( :(
than狂搵人打最尾黑蚊蚊話同我打,,本來係開心,,點知佢同d同學補習,,
喊哂:( 等完人佢就話唔打 俾希望我先至話要補習唔打得,,,
我又唔係怪佢地兩個,,只不過我突然間真係覺得冇哂mood,,好down:(
之後詩詩就黎左,,完全係比哂精神支柱我咁,,之後楊倩又話落黎打:)
好番哂:P佢地黎左我已經有哂mood:)同佢地打波好開心ga:)真的.
講真.我真係鐘意f.1多過f.2.[好朋友例外哩:)]f.1 d人真係俾左好多歡樂我=]
就5點幾就同詩詩傾計:)好好笑呀梁國pang,,成日都好lor,,之後我就話'逹咩lor]xD
6點幾就番到屋企,,好憎ma咪lor:( [ko哂中文作文啦,抄書抄左5次,,加油:)]
cOmMeNt,plz~=)
12:19 |