白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
蔡蔡=)
呀miu=)
alex:)
原子彈=]
STEVEN=)
hiutung=]
爺爺=)
琪=]
龜頭=)
john=)
suen=]
十蚊飯 (WingWingForever)
honhon=]
inverson:)
澄=)
chilam=]
harny=]
namnam=]
suki=]
WAI=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 31
累積人氣: 58342
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 16 日  星期日   晴天


2010-5-15-16 分類: 未分類

2010-5-15

哩日好早就番去同楊倩,毛毛,山丘打籃球:)好玩:)

之後9點就上去補習,,呀sir教sin cos個d,,要我地做個d題目好難:(

than breaK個陣我落去搵佢地,,woo,,我差d俾籃球中頭2次0o0

之後見到我個排球俾佢地漕質xD之後毛毛問我其實落黎做咩,,

之後我咪話hea囉:P之後佢竟然o咀-,-好出奇咩-___- xD

之後補完maths就落去啦:)傾左幾陣計就上去補英文啦:)

做哥d exercise做到痴鬼線-,-落去之後又做多陣,,kenny超膠-,-

than我個排球唔見左2次-,-之後我就去左搵2次-____-

之後毛毛個d去陳彩him屋企,,我地就去舊鐘聲個邊搵kenny:)

可惜呀歐xxx:)than番番去個陣,,,奇蹟!佢竟然係到!歐xxx,執到啦:p

番到去school打波:)than再去番舊鐘聲等kenny,,最尾佢竟然唔記得左哩回事\_/!

之後唔理佢,,又番番school打波:)去band房hea:)佢地畫毛毛:P我加工:)

之後kenny同埋佢d fd就黎左啦:):) 同佢d fd打排球原來係好high ga:):)正:P

本來好high ga,,歐陽sir見到佢d fd唔係著住我地學校件3,,之後趕左佢走-,-

than要番屋企做d野就走啦,,,哩日過得好精彩:):)相=]

思樂冰:)毛毛:)英文miss 經過見到既可愛狗狗:)楊倩,詩詩:)

 詩詩,歐陽我,蕙:)

2010-5-16

今日去heiman屋企練歌:)順便玩:)喵喵好得意啊:)

好得意*0*

cOmMeNt,plz~=)

2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


2010-5-13&14 分類: 未分類

2010-5-13[a gd day:)]

沈日派哂d卷啦,,全部都合格,,但係始終覺得差-,-

中文:28/50:(

英文:32/50:(

數學:17/20:)

科學:78/100:)

中史:89/100:)

綜合人文:27/50:(

2010-5-14[bad day:(]

-朝早:heiman個d又唔打,,同楊倩佢地打:)

打完鐘到塔4先上堂,,個呀sir又唔比我地練歌,,

妖,,d傾計聲仲嘈啦,,你估我地唱得好大聲呀?

好似你咁咩!你物料先家陣,,你既堂又點呀大哂呀?無解既.!

-CPL:即刻上佢堂,,黑人憎-,-成堂都好無奈-,-

-E:哩堂嬲完個堂又想打人!呀sir又發咩神經呀家陣?

冇帶grama book姐,,洗唔洗罰哂成班呀?family又點呀?

罰每2篇文抄10次!我妖你啊!抄咪抄lor驚你個屁?!\_/

-C:哩堂又要作文,,又係功課,,真係慘到脾lor!:(

-recess:同細佬食魚旦,,佢好無mood,,覺得自己累左我地,,

你冇帶gb姐ma,,就算你有帶另外d人都係冇帶ga la,,

正係識得怪自己,,正傻仔,,冇人會怪你,,係有d人係到扮哂有情有意咁,,

到頭來咪又係係到怪你,,哩d人咁自私你成何要同佢做fd呀?唉~

食完魚旦就打波:)好好玩啊d殺波真係爽~_~

-M*2:細佬喊左出黎,,真係kai ga你,,唔洗咁無mood嫁!:)

d maths真係難-,-而+連簡單既數我都唔識計,,勁呀呢~_~

-lunch:食完野即刻打波:)唉~同heiman太飽肚痛xD,,班人又黎!

-A*2:第一堂去左見社工,,唉~就黎冇得見佢ga啦/___\

由f.1識到而+已經1年啦,,我真係唔捨得:(你真係好好呀:)

當發生左個件事之後你就一直同我傾計,,安慰我,真係好番哂,感激:)

第2堂好比心機畫畫,,終於有番d成果啦:):)

-IH:又要叫我地抄書!點解今日咁多野要抄!想抄死人咩!

than我即堂抄哂43個生字3次!哈:)起碼番到屋企冇咁攰:)

-放學:上去搵楊倩打波,,佢同毛毛佢地玩d低能game:P我呆等-,-

之後先發覺原來1c好恐怖0o0超嘈,,勁多尖叫聲罵人聲,,驚-,-

之後粟米話係正常,,o爆咀xD之後問楊倩佢又話唔打:( :( :(

than狂搵人打最尾黑蚊蚊話同我打,,本來係開心,,點知佢同d同學補習,,

喊哂:( 等完人佢就話唔打 俾希望我先至話要補習唔打得,,,

我又唔係怪佢地兩個,,只不過我突然間真係覺得冇哂mood,,好down:(

之後詩詩就黎左,,完全係比哂精神支柱我咁,,之後楊倩又話落黎打:)

好番哂:P佢地黎左我已經有哂mood:)同佢地打波好開心ga:)真的.

講真.我真係鐘意f.1多過f.2.[好朋友例外哩:)]f.1 d人真係俾左好多歡樂我=]

就5點幾就同詩詩傾計:)好好笑呀梁國pang,,成日都好lor,,之後我就話'逹咩lor]xD

6點幾就番到屋企,,好憎ma咪lor:( [ko哂中文作文啦,抄書抄左5次,,加油:)]

cOmMeNt,plz~=)

12:19