2010-7-6
wOO!!我終於番黎HK啦:):)聽日我要番學呀B-)
其實今日真係好唔捨得走!因為真係好唔捨得公公佢地/__\
公公婆婆喊,,我,媽咪,家姐都係到喊,,真係好唔開心ga..
但係點都要走ga啦!冇計:( 唯有下次再探佢地啦:)
係大陸哩日段時間都好玩:)諗起個一次爬山真係死左,,
表姐個朋友係到呃我地,,話就話係玩,,點知就係爬山-,-
買齊哂d野食又要上山,,掰神,,仲要行幾百級樓梯-__-[我諗唔止=,=]
個陣又落雨,,又多蚊,,去唔到目的地,,搵個地方食野,,又冇瓦姐頭-,-
食得個小小野就嬲到落山-,-影左幾張相就走人,,[第時再po啦]
仲有,,日日都打俾表姐叫佢同我地出黎,,真係好唔應該,,咁熱既天氣.
我真係好唔想係屋企日日冇野做,,所以先叫表姐出黎同我地食抄冰,超好味:)
又有幾日,,泰國d親戚又黎左,,佢又教我講佢d話,,真係好得意:PP
仲有,,有一日夜晚去左大伯到訓,,,雖然佢屋企有冷氣,,但係我都冇用;)
真係好多謝佢地咁關照我,,兩個表哥佢地都好錫我;)I love yours:):)
好啦,,今日講既係咁多啦,,,而+就等我黎po左d相先啦:)
公家:) 坐過既破公車;p 破公車裡面:P 射擊:) :)
DIU魚:) haha:)
摩托車:P 籃球:)
表弟同我係到玩:)
表弟:)
表妹:)
姪仔:)
表哥:)
3個表哥:)
表姐既姪:)
表姐既姪:) 姪妹:)
butterfly:)
表弟既朋友:)好可愛:)
小時候:)
小時候:)
泰國姨姨佢地:)
CoMmEnT,PLZ~=)
05:58 |