2010-8-7
*************************************************
今日哩就都幾精彩既*v*由朝早開始講起;)
12點幾就去左喜尚嘉喜飲茶,,遲到左tim>︹<
哇...媽咪佢地狂咁迫我食,,食到肚都脹埋-_-
唉.痴線..明明人地食唔到就唔好迫人啦T︹T
食到一半已經飽死,,食完即刻走佬xD去學校.
之後再去heyman屋企:)baby病左呀/_\傷心.
不過佢都肯同我玩wii,,真係廿4孝好朋友:)
-滑浪雖然好難.真係之後發覺好好玩!
-我好鐘意籃球...由最尾4分變到十幾分xD
-heyman保齡球好勁!我就遠遠咁疏遠哂!!:P
-太古真係唔錯.但係有時禁唔到,,係我既問題掛-_-?
-馬利奧好難玩..玩左幾關就唔玩啦xDD
仲有chu左玩.咁當然要睇下啤利貓貓啦.大個左好多.
but佢衰.所以heyman榜佢係toi底.太暗影唔到:(:(
hea到差不多就黎5點就走啦~之後番屋企.超攰!!!
好啦好啦.下次再打啦..下次要影多d相;);););)
cOmMeNt,plz~=)
09:25
|