2010-7-14
今日完完全全係超級極之無聊:P哇哈哈-____-
朝早同heyman sd sms,,,佢聽日要去上海,悲哀:(
than睇電視,,hea,,睇電視,,到到6點lan同gloria傾計:)
做完個tsa卷問heyman野,,佢有wii呀!我第時要去玩:)
than同細佬再同玉lam傾計-_-好多個呀,傾到冇野好傾-_-
而+仲未買f.3既英文書!有冇人賣呀,f.3既人先幫佢買嫁!_!
仲有有冇升f.2既人要買我d書呀!好平ga:P有得講價ga-____-
仲有仲有,,,好期待禮拜5去gloria屋企丫哇哈哈!!!一定會好開心姐!:)
cOmMeNt,plz~=)
07:39 |