2010-6-24
-朝早:番到去又係hea,,撞到條7頭-,-算把啦你!
-maths:派LQ卷,,都已經知道左岩岩合格啦:P
-S*2:仲以為自己50幾分tim!60幾丫哈哈:P:P
-recess:同細佬食魚旦,,than同heyman諗住打波,,唔夠時間-,-
-E*2:au sir唔係到,,miss柯doi堂,,好彩我有帶波子棋:P
同佢地玩波子棋玩到好攰:P第一次我變左最尾lor=0=
-lunch:今日好好天啊大佬!:P食完野之後就打波:):)
張x享黎左:P冇變到=]之後超嬲,,又黎阻住哂lor pk!
than歐陽,倩兒個d黎左,,唔掂啊-,-之後細佬又黎埋=]
最尾好嬲lor物料=,=你地打完就走人,嗚嗚嗚-___-
-C*2:先派左閱讀卷,,差小小呀-,-死人章魚!俾咁小分!\_/
之後派聆聽,,,wahaha!岩岩好;)hea做都可以合格!:)
-IH:派卷!本來50幾,,之後發現佢計錯,,有60幾分!!:)
明明可以再高d ga,,邊個改卷-,-俾d分咁鬼緊\__/
-放學:留係學校睇班際足球=]2b對2d,,某條友勁串!
1d對1e,,kenny超勁woo!1b對1c 毛毛入左=]原子彈!o咀-,-
2a對1a,,唔公平,,-____-不過真係好好睇,,薜熊超膠:P
最後走個陣撞到條la型:P又要我做跑腿-,-浪費我d寶貴時間-,-
cOmMeNt,plz~=)
10:36
|