2010-6-24
沈日成日都好無mood:P成績真係差到冇人有!:(
唯有一mood係mrs wong俾我地落去mmlc打機!
估唔到!!佢超級好人的說:)睇[櫻lan高校男公關部]超正:)
先講講中史先,,,夾埋得個66分-,-邊條友改卷呀!
明明寫左好多\__/凸陳sir連個幾分都唔俾我,快d退休啦!:P
之後派英文,,閱讀卷完全死左,,比我想像中差好多!!!:(
聆聽又唔合格:(作文都幾mun意:)dictation都幾mun意:)
拉埋拉埋,竟然合格!好開心:)但係唔知說話同平時分:(
小息,,超唔踞!班八婆係到嘈撚住哂,,明明係自己錯又講到好似我錯咁,
食屎大!!!某某,,,我當你係朋友,一據是非都冇講過你,,你點解要咁話我?
你話口快快,,講左都算啦,,,我喊,,你仲有講比班八婆知?滴汗!
其實根本當初就唔想同你玩,,但我始終都同你玩,,但我會怕人的閒言閒語麼?
連一據道歉的說話也沒有,,難道要我原諒你麼?就算這樣也太遲了!
某某,,,你唔好以為你串我,我喊係因為你,,你隻腳咁就唔好出黎阻住哂啦!
仲有你地某某,,自己肥,,打排球又亂黎,,當初我就應該唔踞你啦!!!
我都唔想講你地!係你地太過份,,明知自己當初係點樣激嬲我,,就應該知衰啦,,
我囉番個排球係岩ga囉,,邊叫你地唔問我?我有講得唔岩咩!?如果有我冇野講囉!
第8堂去左見鄭姑娘:)她說一切一切的真執是來自於排球的,,,一點也沒錯;)
放學去左影相:):)*多謝黑蚊蚊同我zha機*多謝毛毛,高佬你地肯同我影相:)
*多謝悰悰可以陪我一齊hea*多謝所有所有同我影過相既人!!!!:):):)
小明,,,我知你係超級唔妥佢,,但係我講比你知係唔想你搞大件事,明麼??
之後睇班足,,,真係好high,,,全部人都超勁!than最尾同黑蚊蚊走,,又見到la型a_a
cOmMeNt,plz~=)
08:55 |