2010-7-30
**************************************************************
今日哩都okay既:)而+玩夢之hei望online呀:):)
唉.未到10lv都離開唔到個地獄xP要加油呀*v*[9lv]:P
多謝gloria send左首歌俾我呀*v*好好聽:D
就黎8月啦T_T哩1月既生涯要咁過:(唉唉唉..
希望佢禮拜日可以同我出街啦:)好期待*v*
cOmMeNt,plz~=)
08:58
2010-7-29
***************************************************************
今日哩又要等人補習完先起身:Pthan睇勁耐tv:)
點解日日都係要咁過ga/___\最衰tsa做得咁快:(
搞到家陣物野都冇得做..正係睇tv同玩game:(日對夜對都悶啦:(
今日又約唔到人出街啦:(唉..睇怕哩幾日都冇望ga啦:(
好想打排球..全部人都唔得閒..heyman你想d番黎*︹*
06:14