白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
billy=)
包包=)
yoyo=)
文=]
simon=)
jenny=]
譚永=]
VC=)
nicky=)
小丸子=]
connie=)
meiling=)
sara=)
零=)
尾=)
蔡秉=]
冰=)
siuyin=)
希=)
瑩瑩=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 93
累積人氣: 58264
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 9 日  星期四   晴天


2010-9-9 分類: 未分類

2010-9-9

********************************************************

朝早打俾heyman同細佬都冇人聽.梗係番左學校啦-,-

番到去學校既canteen,陪細佬同細細粒食早餐:)

than去toilet[你是否知道自己討厭 為什麼我會這樣!!!]

第1.2堂係chem,kc好得人驚.又hao toi又發癲.恐怖-,-

than入3堂係maths,哇哈哈好彩做得哂.唔係好難姐=)

之後recess.同heyman去toielt,哇哈哈傾左陣計.

[heyman,你跟我的命運一樣.是如此痛苦.我明白的.]

第4堂就係中文.對卷3.哇哈哈我都錯得幾多嫁bora_a

than第5堂係geography,又抄抄貼貼.好攰lor help!_!

之後就係lunch,好開心呀.個壽司便當好好味呀*v*

食完哩就打波啦.我同heyman,細佬都好lor呀哈哈*v*

[但說真的.我希望天天也這麼快樂.跟你們一起真的很快樂=)]

之後第6.7堂係english,魚俾au sir fake左.又俾佢玩左:P

最尾第7堂就係中史啦.教左陣書之後就做workbook:)

放學.細佬.hei,黑蚊蚊.葛倩yi都唔打得波.何其可憐?

好彩都有kamho陪我打左陣波..佢有病呀!!成日唔接殺波*_*

番屋企之前買左爆爆糖.好爆呀*v*番到去訓著左.訓先起身做hw:)

如能回到從前.你說多好呢? 我只是希望沒有認識過你便足夠了.

cOmMeNt,plz~=)

11:40

2010 年 9 月 8 日  星期三   晴天


2010-9-8 分類: 未分類

2010-9-8

****************************************************************

今日朝早約左heyman,,細佬,,穎琪:D 齊齊訂飯盒:)

之後heyman先上去.我同細佬&細細粒一齊食早餐:)

完左係老師堂:d 要幫穎琪整野.好攰呀-___-

第一堂哩就係english:)au sir講有人騎馬跌甩左隻手指.

好核突.仲話要做手術插番隻手指落去.恐怖lor0,0

之後第二三堂就係HE:)整酥pei egg tarts好好食:D

recess,,岩岩食完好飽.唔洗落canteen lu-___-

之後2堂中文堂.改卷.woo肥周改我個份arararar:D

佢話我錯好少.我好開心呀wahaha:D估唔到-__-

lunch,,食完野就打波啦:)又係咁鬼死哂.痴9線-__-''

之後又黎埋亨.kamho,肥仔同埋個條友仔-,-好多人lor-,-

之後heyman打多陣走啦.than同佢地講啤利貓貓啲野.

講得太鬼正.搞到佢地笑死-,-特別係kamho,kai哂~_~

完左lunch就係maths.呀sir張square做si,quare,有問題?-,-

之後個堂係普通話.講八仙lan燒死左人.燒傷左人.

仲要身體百分之60幾燒哂.做左134次矯型手術塊面仲係好恐怖.

聽到心都酸埋.好好地一個人.要面對哩啲咁既痛苦.可悲可悲.

最尾個堂哩就係cpl,妖呀sir遲開電腦.搞到奶粉狂打keyboard.好煩-,-

放學.買野上黎同細佬食.好攰lor最衰都係佢唔同我落去食\_/

細佬走左我就囉波落去同kamho打波.仲黎埋肥仔佢地.

超黑人憎-,-之後黎左小明.woo,佢啲殺波果然明不虛傳0,0

之後同佢地打完就同咩咩.黑蚊蚊打.咩咩啲打法超搞笑XD

than打完上去囉書包.又嘆風sin:D再落去同黑蚊蚊hea:D

很想忘記掉所有痛苦 但看到你卻知道忘不了

回憶 是快樂的

cOmMeNt,plz~=)

10:56