2010-9-8
****************************************************************
今日朝早約左heyman,,細佬,,穎琪:D 齊齊訂飯盒:)
之後heyman先上去.我同細佬&細細粒一齊食早餐:)
完左係老師堂:d 要幫穎琪整野.好攰呀-___-
第一堂哩就係english:)au sir講有人騎馬跌甩左隻手指.
好核突.仲話要做手術插番隻手指落去.恐怖lor0,0
之後第二三堂就係HE:)整酥pei egg tarts好好食:D
recess,,岩岩食完好飽.唔洗落canteen lu-___-
之後2堂中文堂.改卷.woo肥周改我個份arararar:D
佢話我錯好少.我好開心呀wahaha:D估唔到-__-
lunch,,食完野就打波啦:)又係咁鬼死哂.痴9線-__-''
之後又黎埋亨.kamho,肥仔同埋個條友仔-,-好多人lor-,-
之後heyman打多陣走啦.than同佢地講啤利貓貓啲野.
講得太鬼正.搞到佢地笑死-,-特別係kamho,kai哂~_~
完左lunch就係maths.呀sir張square做si,quare,有問題?-,-
之後個堂係普通話.講八仙lan燒死左人.燒傷左人.
仲要身體百分之60幾燒哂.做左134次矯型手術塊面仲係好恐怖.
聽到心都酸埋.好好地一個人.要面對哩啲咁既痛苦.可悲可悲.
最尾個堂哩就係cpl,妖呀sir遲開電腦.搞到奶粉狂打keyboard.好煩-,-
放學.買野上黎同細佬食.好攰lor最衰都係佢唔同我落去食\_/
細佬走左我就囉波落去同kamho打波.仲黎埋肥仔佢地.
超黑人憎-,-之後黎左小明.woo,佢啲殺波果然明不虛傳0,0
之後同佢地打完就同咩咩.黑蚊蚊打.咩咩啲打法超搞笑XD
than打完上去囉書包.又嘆風sin:D再落去同黑蚊蚊hea:D
很想忘記掉所有痛苦 但看到你卻知道忘不了

回憶 是快樂的
cOmMeNt,plz~=)
10:56 |