白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
琪=]
蟲蟲=]
huiyingbaby=)
冰=)
siuyin=)
connie=)
彤=)
fung=]
emily=)
lai kelly; (kelly159)
tung:)
ypm=)
nicky=)
meiling=)
zack=)
heiki=)
文=]
celia=)
olwinRylo=)
yasa=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 36
累積人氣: 58347
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 7 日  星期二   晴天


2010-9-7 分類: 未分類

2010-9-7

*****************************************************

今朝遲左小小番去.畫功課lan,成日擦.啲線勁唔直-,-

第1.2堂都係bio堂.去左lab到分位坐.好yeah!!!:D

同heyman,穎琪.細佬.victr坐.好開心呀哈哈哈:P

之後都係好悶-,-聽佢upupup,我就抄抄抄;D

之後個堂中文堂.章魚惡左小小.but都算好:D

個堂講埋份閱讀卷既文言文part,個漁父好慘:(

recess都係冇落去.heaheahea先至打鐘-__-

之後2堂english,冇帶聆聽.好彩佢扮睇唔到:P

lunch哩食完野就打波啦.好high呀.好熱呀-__-''

打到好熱囉.流哂汗.仲越打越high,好正呀^__^

加埋張小亨.陳kamho同埋肥仔仲high,好開心;D

完左lunch之後個堂係epa.好彩叫唔中我-,-

than個堂geo,好彩寫到waterfall-,-上佢堂真係好驚-_-

最尾係maths堂.呀sir超好笑:P啲題目都okay:D

放學.先落去同細佬食野.之後上番佢佢就走啦.

我就囉波落去同hei打.好搞笑囉,成日走去搵關關-,-

打完就擺番個排球上去.再落去canteen hea:D

wong賤某!XD 好衰架成日囉走我書包.食屎大:P

but好彩佢都陪我.都幾開心既:Dthankyou ar babyXP

5點幾就番屋企.同媽咪講左佢冇罵.好開心;D

你明明知道自己錯了 為什麼還要口硬無恥?

開心的回憶十分寶貴 我是不會忘記的

cOmMeNt,plz~=)

08:46

2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


2010-9-6 分類: 未分類

2010-9-6

******************************************************

今日哩朝早又遲左-,-搞錯丫明明想早啲-,-

開鎖哥個姨姨遲到.佢塔3要番到去-,-

因為佢遲左既關係.所以冇開鎖,,哈哈-,-

開頭老師堂au sir走左.miss tam doi堂:)

第1.2堂都係science既physic堂.楊sir好好笑.

明明支咪要擺係個口到.佢擺係個nose出面.

笑死囉.咁樣仲可以聽得好清楚.冇nose氣聲?:P

成堂正係做過一個實驗,張兩隻手擺入cold&hot水到-,-

第3堂哩就係epa啦.miss tam講野好特別呀,超正:P

recess留係3樓到.hea左勁耐先至打鐘囉-,-

第4堂係maths堂.好難個題我竟然識*v*奇蹟啊*v*

第5堂係chinese.我真係覺得章魚和祥左好多:D

lunch哩食完野就打波啦.28蚊既新波都好好打XD

heyman同我都打到個波好高.好exciting呀.癲左-,-?

之後細佬.亨.豪.肥仔都黎打.好high:)好開心.

不過....我真係唔想爆ga-,-唉我唔想再諗*v*:P

完左哩第6.7堂就係english,講張paper都可以講咁耐-_-

佩服佩服:D我就黎訓著lor,之後俾佢嗌左去派paper.嚇-,-

than佢啲gag同埋笑話搞到我醒神哂.好正哇*v*

最尾個堂係history,miss so冇番.肥林doi堂.落art room:)

落堂哩叫winky陪我去canteen.之後我陪佢影學生相.

順便影埋貼紙相.今日同佢去行街都幾happy ga:D

明明很想逃避 但始終也要面對著你

cOmMeNt,plz~=)

08:38