2010-9-6
******************************************************
今日哩朝早又遲左-,-搞錯丫明明想早啲-,-
開鎖哥個姨姨遲到.佢塔3要番到去-,-
因為佢遲左既關係.所以冇開鎖,,哈哈-,-
開頭老師堂au sir走左.miss tam doi堂:)
第1.2堂都係science既physic堂.楊sir好好笑.
明明支咪要擺係個口到.佢擺係個nose出面.
笑死囉.咁樣仲可以聽得好清楚.冇nose氣聲?:P
成堂正係做過一個實驗,張兩隻手擺入cold&hot水到-,-
第3堂哩就係epa啦.miss tam講野好特別呀,超正:P
recess留係3樓到.hea左勁耐先至打鐘囉-,-
第4堂係maths堂.好難個題我竟然識*v*奇蹟啊*v*
第5堂係chinese.我真係覺得章魚和祥左好多:D
lunch哩食完野就打波啦.28蚊既新波都好好打XD
heyman同我都打到個波好高.好exciting呀.癲左-,-?
之後細佬.亨.豪.肥仔都黎打.好high:)好開心.
不過....我真係唔想爆ga-,-唉我唔想再諗*v*:P
完左哩第6.7堂就係english,講張paper都可以講咁耐-_-
佩服佩服:D我就黎訓著lor,之後俾佢嗌左去派paper.嚇-,-
than佢啲gag同埋笑話搞到我醒神哂.好正哇*v*
最尾個堂係history,miss so冇番.肥林doi堂.落art room:)
落堂哩叫winky陪我去canteen.之後我陪佢影學生相.
順便影埋貼紙相.今日同佢去行街都幾happy ga:D
明明很想逃避 但始終也要面對著你

cOmMeNt,plz~=)
08:38 |