2010-8-15-23
************************************************************
番黎lor hohoho,,其實沈日已經番左黎.太攰啦.唔想打-_-
講番咁多日既野啦..其實係個到真係超好玩爆好玩:):)
朝早成日都係食完早餐去桌球城打波.開始熟手啦!:P
之後就去表弟屋企人間鋪到食雪糕.食冰條.任食任囉!:P
有時食完晏就同d表弟表妹一齊出去行街買野食野:D
行到夜晚6點幾就番屋企食飯.之後煲碟.hea到1點幾先訓!:D
講番起我真係好想學踩rollar!!但係表弟對鞋太重.跌到個pat好痛:P
表弟踩rollar踩得好勁.我諗佢學左好耐!!佩服佩服:D
講下夜晚.真係好正.成日12點幾同表妹落街買野食.勁spicy,但好味!
之後有時又買雪糕食.而+肥左啦!哈哈.仲有仲有.夜晚訓覺前.
成日坐係窗台到hea,聽歌.勁爽.仲有一件事好好笑又好嬲既係.
成日都有2個男仔係上面偷睇我地.佢地都係下面間野到做.
做做下野又望上黎.痴線-___-仲有一次.我訓醒表妹話佢偷睇我地!><
超黑人憎.有一次我忍唔住超大聲講左句偷竊狂.唔知佢聽唔聽到:P
講下姪女同埋姪仔.雖然佢地好可愛.但超唔乖.姪女比較離譜!嬲死我!
係走既前一晚.同表姐.表妹出去食野.由一條街食到另一條街.超飽!:P
前晚係臨訓前.我.哥哥.表妹.表弟齊齊去表姐間房傾計.講真.超開心!
我呀哥越講越大聲.我好大力咁打佢.哇哈哈:)仲有我成日同表弟打架xD
記得有一次.佢用個d好硬既雜誌.一野打落我個背脊.個下超痛.紅哂.
我喊左出黎.than我唔彩佢.行完街婆婆同我講佢喊.我就原諒佢.開心番:)
其實走個日都好唔捨得架..但係我仲未買哂d書.冇計啦.下次要再去過!係咁.
cOmMeNt,plz~=)
05:59 |