白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
sluching=)
ypm=)
十蚊飯 (WingWingForever)
belle=)
NAM=)
kei=)
敏儀 (MANDYManyee)
希=)
冰=)
nikky=]
`傻彤_]* (babytung105)
colbie=)
譚永=]
namnam=]
katies=)
Nickol=)
koontoi=]
billy=)
呀詩=]
慧思=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 46
累積人氣: 58357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 25 日  星期三   晴天


2010-8-25 分類: 未分類

2010-8-25

********************************************************************

好na,,講番哩2日啦.睇到啲新聞真係好鬼氣憤的.個屎忽鬼國家.

啲警察又離譜.d政府又離譜.搞到死左咁多人.該多何罪呀你地?

明明可以拯救到所有既人.你地可必要激動條友哩?你地食得屎na!

仲有某啲中國人.鬼唔望我地啲香港人死哂.有冇良心ga?俾狗dam左呀?

唔講na,,超嬲-___-講番f.3呀..升左f.3之後所有既野都會唔同哂.

我升左上3a其實都唔錯.可以同heyman,細佬一班.仲有穎ki,happies:)

但係讀書我諗仲比f.2難好多.科目又多左.啲野又難左.希望應付到.

仲有我決定左.之前個啲恩恩怨怨我都唔會諗.唔會計較.唔會再有.

希望你地同我唔好既人會諒解下.我都唔想多一個敵人.多謝你地先na.

仲有某某好人我好多謝你ga:P我知道我地之前係唔好.但係總算化解到.

祝你會生活得開開心心,快快樂樂na:)我以後都會當你係朋友:):)

cOmMeNt,plz~=)

08:05

2010 年 8 月 23 日  星期一   晴天


2010-8-15-23 分類: 未分類

2010-8-15-23

************************************************************

番黎lor hohoho,,其實沈日已經番左黎.太攰啦.唔想打-_-

講番咁多日既野啦..其實係個到真係超好玩爆好玩:):)

朝早成日都係食完早餐去桌球城打波.開始熟手啦!:P

之後就去表弟屋企人間鋪到食雪糕.食冰條.任食任囉!:P

有時食完晏就同d表弟表妹一齊出去行街買野食野:D

行到夜晚6點幾就番屋企食飯.之後煲碟.hea到1點幾先訓!:D

講番起我真係好想學踩rollar!!但係表弟對鞋太重.跌到個pat好痛:P

表弟踩rollar踩得好勁.我諗佢學左好耐!!佩服佩服:D

講下夜晚.真係好正.成日12點幾同表妹落街買野食.勁spicy,但好味!

之後有時又買雪糕食.而+肥左啦!哈哈.仲有仲有.夜晚訓覺前.

成日坐係窗台到hea,聽歌.勁爽.仲有一件事好好笑又好嬲既係.

成日都有2個男仔係上面偷睇我地.佢地都係下面間野到做.

做做下野又望上黎.痴線-___-仲有一次.我訓醒表妹話佢偷睇我地!><

超黑人憎.有一次我忍唔住超大聲講左句偷竊狂.唔知佢聽唔聽到:P

講下姪女同埋姪仔.雖然佢地好可愛.但超唔乖.姪女比較離譜!嬲死我!

係走既前一晚.同表姐.表妹出去食野.由一條街食到另一條街.超飽!:P

前晚係臨訓前.我.哥哥.表妹.表弟齊齊去表姐間房傾計.講真.超開心!

我呀哥越講越大聲.我好大力咁打佢.哇哈哈:)仲有我成日同表弟打架xD

記得有一次.佢用個d好硬既雜誌.一野打落我個背脊.個下超痛.紅哂.

我喊左出黎.than我唔彩佢.行完街婆婆同我講佢喊.我就原諒佢.開心番:)

其實走個日都好唔捨得架..但係我仲未買哂d書.冇計啦.下次要再去過!係咁.

cOmMeNt,plz~=)

05:59