2010-9-18
********************************************************************
今日勁遲起身呀哇哈哈:)先做maths homework:)
又要做class work 又要做homework勁多呀-_-
做左1粒鐘到.正係一題唔識.個題好難.計到唔耐煩.
同呀ma出街shopping:)買左筆.野食.野飲*v*
哇哈哈我終於係百佳搵到我鐘意既酸rainbowl糖*v*
又買左旺仔qq糖.又買左薯條.好多都係呀ma出錢*v*
番到屋企做條數.好彩家姐識*v*我終於明白個條咁深既數:D
唉我要快啲完成埋中文哥個剪報同埋背英文哥個poem/_\
加油加油.唔可以咁樣!!!升左f.3唔可以可似f.2咁懶~!!!!!!!
一天又一天過去了 回憶很快便會消失.
cOmMeNt,plz~=)
11:05 |