白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yan喬=)
onlybaby=]
熊=)
siu=]
chilam=]
Janice =] (Janice1006)
nicky=)
寶寶=)
希=)
yuki=)
靜=)
和=)
yu=)
蔡秉=]
呀欣=]
蔡蔡=)
十蚊飯 (WingWingForever)
TinG=]
龜頭=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 29
累積人氣: 58200
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 17 日  星期五   晴天


2010-9-17 分類: 未分類

2010-9-17

**********************************************************************

今日朝早好早番去等heyman佢地.等得唔耐煩就行過去朗屏xD

之後番到去同細佬食左好多糖xDthan先畫功課lan:):)

今日有周會.痴線.講左好耐.人地放我地f.3女仔要留低聽野.隻腳好攰/_\

第1.2堂係chem.kc好high lor講到.白痴仔係到自highxD

之後上去lab!妖趙hoyu正衰人.搞到我咁迫!搞到我俾kc beer!!!\_/

第3堂係maths堂.好野呀我囉 A !:D白痴既我high左囉-___-

recess同細佬.heyman落去食魚旦.黑蚊蚊sorry陪唔到你.:(

第4堂係中文.哈哈我冇做工作paper,好彩唔洗交住.呼~__~

第5堂係geography,miss鐘講左好多野.我地人類之前係點生活.

講到好正.之後又講啲trees博楊光.生到唔知點.總知好好笑;p

lunch打波wif heyman,亨,lappoint,豪同埋kenny,好開心好開心.

好熱鬧.kenny我要打bin你*v*lappoint你好慘成日俾kenny打中-,-

but真係越多人越開心.好興奮.好exciting!好funny,好amazing!_!:P

第6.7堂係英文.au sir又講笑話.笑到我死.好白痴lor佢.咁短仲剪頭髮-,-

仲有成日係到串我.成日叫我執野.傻仔一名.我唔想理佢lorlorlor:P

第8堂就係中史堂啦.哇哈哈我囉甲-呀.自己做特別有成功感*v*

放學陪細佬落去囉紙箱.之後狂請薯片俾啲人食.唔食唔可以浪費架嗎!

than細佬走左我就同lappoint落去打波.佢狂講sorry-_-傻婆黎架-,-

打唔到又講sorry,打mea左又講sorry,打得太大力又講sorry,搞物呀佢xD?

than上去再落番去canteen食野.之後又上番去hea多陣就走啦佢.

lappoint走左之後我就打魚毛球wif曾oi ling佢地.好搞笑囉笑死我!:p

than再同f.2哥2個男仔打波.哇哈哈佢地都幾勁.我都幾勁xDD

than再同毛毛打.我接到佢啲旋波.佢o左咀.我back佢.佢又o左xD

不過同一個form one仔斗.佢簡直十分之強.堂堂一個f.1仔.竟然可以咁勁*v*

到到6點哩就歸家lu~唉唔見左部手機.你番啲出番黎見我啦好冇:(:(

回憶是潮濕的*v*

媽咪:)

cOmMeNt,plz~=)

10:49

2010 年 9 月 16 日  星期四   晴天


2010-9-16 分類: 未分類

每一次想起的回憶 慢慢已經漸漸消失.漸漸忘記.

*******************************************************************

2010-9-16

今日朝早為左囉番件HE堂要整既3.遲左好多:D

第1堂係英文.好好笑lor au sir.我打左好多個哈次.

之後au sir話:你打左好多個哈次啦波!

我就話:你係咪有飲coffee!佢就話:係又點.

我就話:我對coffee敏感你講野咁大zum味我緊係打咁多個哈次啦-,-

之後佢冇野好講.哇哈哈好好笑*v*

第2.3堂係HE堂.哈哈我剪左好多布.整得哥幾隻xD

recess上番去課室食chips.哈哈哩隻味唔係咁好味-,-

第4.5堂都係中文.唉成堂都差唔多講哂爸爸的花兒落了-_-

lunch食完野就打波wif heyman&亨同埋lappoint:):)

妖.個一刻真係好嬲好嬲.真係好想打9佢地.成班on9仔!!

人地叫左你唔好踢你偏要踢.你係咪龍架.我寧願自己執囉!

成班on nine仔.快啲去死啦.蘿白pei!唔該趁地臨啦!\_/

鬼唔望你快啲俾啲波chick死!妖我認住你地班白痴仔!!

第6堂係maths,,哈哈我講左呀sir啲口頭禪.佢o左;P

第7堂係pth,又教番八仙嶺-__-又係95分.想點呀-,-?

第8堂係cpl.妖好憎哥個林ting柏lor,食屎大.又唔開電腦!!

放學同細佬去heyman屋企.真係好開心好開心呀*v*

狂咁同細佬玩wii.又mario,又table tennis.又滑浪又kim擊*v*

哈哈好exciting囉哈哈*v*5點到哩就同走.好多謝heyman:D

之後同細佬去阿波蘿買雪糕食.嘿嘿都okay好味呀:)

屋企正番一筒薯片.就等我聽日一次過清哂佢啦哈哈*v*

早上黃昏的那段時刻真的很漂亮=D

cOmMeNt,plz~=)

08:03