2010-9-17
**********************************************************************
今日朝早好早番去等heyman佢地.等得唔耐煩就行過去朗屏xD
之後番到去同細佬食左好多糖xDthan先畫功課lan:):)
今日有周會.痴線.講左好耐.人地放我地f.3女仔要留低聽野.隻腳好攰/_\
第1.2堂係chem.kc好high lor講到.白痴仔係到自highxD
之後上去lab!妖趙hoyu正衰人.搞到我咁迫!搞到我俾kc beer!!!\_/
第3堂係maths堂.好野呀我囉 A !:D白痴既我high左囉-___-
recess同細佬.heyman落去食魚旦.黑蚊蚊sorry陪唔到你.:(
第4堂係中文.哈哈我冇做工作paper,好彩唔洗交住.呼~__~
第5堂係geography,miss鐘講左好多野.我地人類之前係點生活.
講到好正.之後又講啲trees博楊光.生到唔知點.總知好好笑;p
lunch打波wif heyman,亨,lappoint,豪同埋kenny,好開心好開心.
好熱鬧.kenny我要打bin你*v*lappoint你好慘成日俾kenny打中-,-
but真係越多人越開心.好興奮.好exciting!好funny,好amazing!_!:P
第6.7堂係英文.au sir又講笑話.笑到我死.好白痴lor佢.咁短仲剪頭髮-,-
仲有成日係到串我.成日叫我執野.傻仔一名.我唔想理佢lorlorlor:P
第8堂就係中史堂啦.哇哈哈我囉甲-呀.自己做特別有成功感*v*
放學陪細佬落去囉紙箱.之後狂請薯片俾啲人食.唔食唔可以浪費架嗎!
than細佬走左我就同lappoint落去打波.佢狂講sorry-_-傻婆黎架-,-
打唔到又講sorry,打mea左又講sorry,打得太大力又講sorry,搞物呀佢xD?
than上去再落番去canteen食野.之後又上番去hea多陣就走啦佢.
lappoint走左之後我就打魚毛球wif曾oi ling佢地.好搞笑囉笑死我!:p
than再同f.2哥2個男仔打波.哇哈哈佢地都幾勁.我都幾勁xDD
than再同毛毛打.我接到佢啲旋波.佢o左咀.我back佢.佢又o左xD
不過同一個form one仔斗.佢簡直十分之強.堂堂一個f.1仔.竟然可以咁勁*v*
到到6點哩就歸家lu~唉唔見左部手機.你番啲出番黎見我啦好冇:(:(
回憶是潮濕的*v*
媽咪:)
cOmMeNt,plz~=)
10:49
|