白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
梁樂生=)
yan=)
霖=)
lai kelly; (kelly159)
NAM=)
毛毛=]
樂兒=]
christi=]
nina=]
kayhoi=)
蔚=)
sluching=)
靜=)
circle=)
冰=)
cto=)
nicky=)
瑩瑩=]
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
Nickol=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 60
累積人氣: 58231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 21 日  星期二   晴天


2010-9-21 分類: 未分類

2010-9-21

************************************************************

好耶;)今日冇打8號toifung:)好開心呀:D

朝早勁遲番去lor冇食早餐-_-番學校買野食.

趕唔切就上去食.好驚au sir黎.係到偷食xDD

第1.2堂係maths,,教新野.希望完全可以掌握到!_!

第3堂係oral堂.mr ellison有新玩意.用個ball傳球;p

recess同細佬落去食魚旦.撞到我個仔仔呀.好得意*v*

第4.5堂係art,其他人present得好悶.chu左sky:D

[heyman,個陣我真係唔想搞到咁疆.我真係忍唔到:(原諒我:(]

lunch個陣食完野就上去課室啦.冇打過波;(落雨ma;(

但係哩今日理唔理有冇落雨.其實我既心情都好冇mood,

唔係因為邊個整唔開心我.係我個心無啦啦好辛苦:(

個陣係咪我個問題其實我到而家都搞唔清楚.只係好心痛:(

之後睇個本金田一睇到打鐘.超恐怖.以後都唔想睇啦;(

第6堂係中史.魚呀sir又串我.又罵我.唔鐘意你呀哼哼哼!!!

第7堂係中文.做哥個能力導向.魚章魚而家就黎變性格啦.

第8堂係music,做數.見到heyman佢地試音.好緊張:P

第9堂係geography,,今堂都冇物點講書.做作業!_!

放左學之後去圖書館借英文書做book report:):)

之後就睇呀蔡bing同埋chu紅玩魔術.woo好勁喎-,-

之後哩就番歸啦.媽咪呀部電話仲未係我面前出現:(

我原諒左你你就唔好咁得戚.我唔係完全信哂你.

heyman:)

好正;)

baby:)

cOmMeNt.plz~=)

07:56

2010 年 9 月 20 日  星期一   晴天


2010-9-20 分類: 未分類

2010-9-20

****************************************************************

今朝早去左seven等heyman佢地.黃澤kiu好傻呀哈哈:P

番到去俾細佬食哥隻酸味既rainbow,,woo好酸lor x(

仲有蔬菜條.個個都話好味.李kwan澤話佢日日食ha:)

第1堂係英文默書.嗚嗚wong我仲溫左咁耐.

俾啲標點符號搞到我冇左33分.作者又冇左15分

唉.好失敗.明明好想囉100分又無能為力.十分之好笑/_\

第2堂係maths,,henry.奶粉個啲抄完又抄.想點-,-?

第3堂係中史堂.shit俾佢聽到我傾計.唉.白痴仔-__-

recess同細佬落去食魚旦.冇食早餐好肚餓*v*

第4堂係中文堂.吊俾章魚見到我抄人.關佢撚事-_-?

第5堂係普通話堂.哈哈個啲卷利既字好好笑*v*

lunch食完就打波wif heyman,亨,lappoint,兒,ho&kenny:D

死人kenny又用個波打到我.好彩最尾踢左佢屎忽.低死xD

成場黎講.開頭都有啲唔開心.但係後尾好好玩*v*

第6堂係history,,miss so冇番-,-miss tam doi堂.好悶-,-

第7.8堂係體育,落雨-,-去魚毛球場打排球wif heyman,細佬&lappo:)

個波打左上去藍色個啲高'煎'到.妖miss柯係到嘈撚嘈.

話要問過佢先喎.物料先.我跌斷隻腳都唔關你事啦.去柯屎啦\_/

放學wif細佬去heyman屋企.吊落勁大雨又勁大風.痴線既都!!!!

同細佬share把遮.超大雨.佢又霸哂啲位.搞到我成身濕哂.

最西利係個頭.好好笑變左白痴仔.去到佢屋企就吹風筒:D

之後就玩wii,,mario真係好好玩好好玩*v*過關個啲!!!:D

玩完之後就同細佬去阿波蘿食魚旦.woo好好味*v*又平*v*

5點9去左塔車.個伯伯叫我俾1蚊佢.我俾左2蚊.佢真係冇呃我!_!

6點就去百佳.魚冇賣酸糖.你叫我冇胃口個陣食物呀?:(:(

聽日唔好8號呀!我想番學呀help me help me:(

很想回到過去!_!時光倒流可以嗎?

經常給你忽視 我是如此容易欺負?

cOmMeNt,plz~=)

08:38