2010-9-20
****************************************************************
今朝早去左seven等heyman佢地.黃澤kiu好傻呀哈哈:P
番到去俾細佬食哥隻酸味既rainbow,,woo好酸lor x(
仲有蔬菜條.個個都話好味.李kwan澤話佢日日食ha:)
第1堂係英文默書.嗚嗚wong我仲溫左咁耐.
俾啲標點符號搞到我冇左33分.作者又冇左15分
唉.好失敗.明明好想囉100分又無能為力.十分之好笑/_\
第2堂係maths,,henry.奶粉個啲抄完又抄.想點-,-?
第3堂係中史堂.shit俾佢聽到我傾計.唉.白痴仔-__-
recess同細佬落去食魚旦.冇食早餐好肚餓*v*
第4堂係中文堂.吊俾章魚見到我抄人.關佢撚事-_-?
第5堂係普通話堂.哈哈個啲卷利既字好好笑*v*
lunch食完就打波wif heyman,亨,lappoint,兒,ho&kenny:D
死人kenny又用個波打到我.好彩最尾踢左佢屎忽.低死xD
成場黎講.開頭都有啲唔開心.但係後尾好好玩*v*
第6堂係history,,miss so冇番-,-miss tam doi堂.好悶-,-
第7.8堂係體育,落雨-,-去魚毛球場打排球wif heyman,細佬&lappo:)
個波打左上去藍色個啲高'煎'到.妖miss柯係到嘈撚嘈.
話要問過佢先喎.物料先.我跌斷隻腳都唔關你事啦.去柯屎啦\_/
放學wif細佬去heyman屋企.吊落勁大雨又勁大風.痴線既都!!!!
同細佬share把遮.超大雨.佢又霸哂啲位.搞到我成身濕哂.
最西利係個頭.好好笑變左白痴仔.去到佢屋企就吹風筒:D
之後就玩wii,,mario真係好好玩好好玩*v*過關個啲!!!:D
玩完之後就同細佬去阿波蘿食魚旦.woo好好味*v*又平*v*
5點9去左塔車.個伯伯叫我俾1蚊佢.我俾左2蚊.佢真係冇呃我!_!
6點就去百佳.魚冇賣酸糖.你叫我冇胃口個陣食物呀?:(:(
聽日唔好8號呀!我想番學呀help me help me:(

很想回到過去!_!時光倒流可以嗎?
經常給你忽視 我是如此容易欺負?
cOmMeNt,plz~=)
08:38 |