happy birthday ar cTo:)
2010-9-22&23
************************************************************************
講番沈日啲野先啦.朝早又冇食早餐,好趕-_-
第1.2堂係physic:):)冇帶書.俾楊sir點名.冇野既,車:P
第3堂就去左見社工.夢寐以求左好耐:D好開心有得傾計;)
recess冇落到去.因為miss tam放遲左:P個小息好長._.
第4堂係maths,,測驗..10題.唔識1題.希望有90分啦-,-[期望高?]
第5堂係中文.佢派左份野俾我地.好感動哇年紀大仲要係bb車到;(
lunch係canteen食:)個手卷都幾好味:)啲薯條好熱氣-____-
開頭有小小落雨.之後睇到好多人打籃球我就就打排球啦;)
打波wif heyman,,亨,,lappoint,,hei,,兒,,kenny,,豪;);)好熱鬧.
開頭真係好開心.但係之後就火興啦!!妖個死人kenny又打到我!!!
頂佢個廢打到我個nose骨魚左;(;(食屎大第時就等我黎報復!!\_/
第6.7堂係英文堂.好好笑lor個robert:P俾au sir夾左啲頭髮上去.kai子-_-
第8堂係history堂.好好笑呀wun德hin個樣.成個白痴仔咁:P
放學去左coverplayground打波.豪勁衰lor係到殺殺殺.好彩打唔中;P
仲有哥個黃志wai\_/衰人唔俾我打bingping波.又俾豪打\_/
之後就去左打魚毛球.好好玩呀haha,,打左好耐好攰.走wif豪la之後:D
________________________________________________________
今日哩就好精彩啦hoho*v*出街wif winky&her 細佬;D好開心呀哈哈.
先同佢地去新北江到影貼紙相.哈哈好得意呀佢細佬.[第時post出黎]
之後哩就去食小丸子同埋飲野.哇哈哈佢細佬係都要佢家姐買雪糕:P
than就去左樓下到食野....魚我地以後唔想去個到食.好難食呀><
之後哩就去左唔知邊到既公園玩.夢寐以求既願望黎啦.玩千秋!!!
想玩好耐..fing得勁高.好好玩呀haha:)穎琪好好笑lor好驚佢細佬推佢:P
之後4點去左m記到食雪糕.穎琪唔洗咁介意啦請你食又唔得*v*;p
cOmMeNt,plz~=)
08:59 |