白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
VC=)
NAM=)
suki=]
彤=)
川:)
kenny=]
olwinRylo=)
kathy=]
kayhoi=)
namnam=]
蔡秉=]
sara=)
penny:)
薛熊=]
敏儀 (MANDYManyee)
harry=)
mandy=]
yan=)
Nikky=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 32
累積人氣: 58155
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 26 日  星期日   晴天


2010-9-24-26 分類: 未分類

***********************************************************************

2010-9-24-26

-前日朝早早起身.去左等heyman同埋細佬佢地;p

第1.2堂係bio;)魚佢講野好快.差啲就根唔切-__-''

第3堂係中文堂...成堂都係到講成語...好鬼悶-,-

recess冇落到去.因為同細佬嗌交.好快好番-_-

第4.5堂哩就係英文listening:)條友講野講得好快-,-

lunch我同heyman,,穎琪,,食canteen,,撈烏冬*v*

冇汁既-_-叫佢加汁又加咁多-_-想辣死我咩!__!

食完之後就冇得打波.玲話個波係豪到wor-___-

之後heyman去左見社工.最尾係玲到搵到個波0o0''

than同lappo,,hei,,亨,,豪 and kenny打波.好exciting:)

之前kenny打魚我個nose,,而家報番復..wahaha好爽;D

第6堂係epa,,細佬去左見社工.成堂都好悶lor-__-''

第7堂係geo:)成堂都係到教書..唉又要默書啦/__\

第8堂係maths:)派maths test...79分呀唉.__.

放學打波wif lappo同埋hei;););)好好玩thanks yours:)

-沈日起身做hw:)又要maths又要english,好暈呀*v*

做完hw緊係玩電腦啦.好鐘意玩小小戰爭.開心farm.尋寶物語:):)

夜晚睇''畫皮''..好恐怖0o0..不過好exciting好好睇*v*

今日朝早起身睇[機械夢情人]..woo好好睇呀我都想有個機械bf:P

睇完之後就溫maths同埋geo默書;)溫到頭暈lor好多字*︹*

而家就等我黎post番23號個日出街既相啦;P

cOmMeNt,plz~=)

07:17

2010 年 9 月 23 日  星期四   晴天


2010-9-22&23 分類: 未分類

happy birthday ar cTo:)

2010-9-22&23

************************************************************************

講番沈日啲野先啦.朝早又冇食早餐,好趕-_-

第1.2堂係physic:):)冇帶書.俾楊sir點名.冇野既,車:P

第3堂就去左見社工.夢寐以求左好耐:D好開心有得傾計;)

recess冇落到去.因為miss tam放遲左:P個小息好長._.

第4堂係maths,,測驗..10題.唔識1題.希望有90分啦-,-[期望高?]

第5堂係中文.佢派左份野俾我地.好感動哇年紀大仲要係bb車到;(

lunch係canteen食:)個手卷都幾好味:)啲薯條好熱氣-____-

開頭有小小落雨.之後睇到好多人打籃球我就就打排球啦;)

打波wif heyman,,亨,,lappoint,,hei,,兒,,kenny,,豪;);)好熱鬧.

開頭真係好開心.但係之後就火興啦!!妖個死人kenny又打到我!!!

頂佢個廢打到我個nose骨魚左;(;(食屎大第時就等我黎報復!!\_/

第6.7堂係英文堂.好好笑lor個robert:P俾au sir夾左啲頭髮上去.kai子-_-

第8堂係history堂.好好笑呀wun德hin個樣.成個白痴仔咁:P

放學去左coverplayground打波.豪勁衰lor係到殺殺殺.好彩打唔中;P

仲有哥個黃志wai\_/衰人唔俾我打bingping波.又俾豪打\_/

之後就去左打魚毛球.好好玩呀haha,,打左好耐好攰.走wif豪la之後:D

________________________________________________________

今日哩就好精彩啦hoho*v*出街wif winky&her 細佬;D好開心呀哈哈.

先同佢地去新北江到影貼紙相.哈哈好得意呀佢細佬.[第時post出黎]

之後哩就去食小丸子同埋飲野.哇哈哈佢細佬係都要佢家姐買雪糕:P

than就去左樓下到食野....魚我地以後唔想去個到食.好難食呀><

之後哩就去左唔知邊到既公園玩.夢寐以求既願望黎啦.玩千秋!!!

想玩好耐..fing得勁高.好好玩呀haha:)穎琪好好笑lor好驚佢細佬推佢:P

之後4點去左m記到食雪糕.穎琪唔洗咁介意啦請你食又唔得*v*;p

cOmMeNt,plz~=)

08:59