我到底是否識錯了你 難道一直忍你沒有生氣是我錯了嗎 現在一切也證明清楚
*******************************************************************************
2010-9-15
今日朝早番學校食早餐.哇哈哈真係好遲上去lor-,-
第1.2堂係bio,好憎哥個何副校lor,真係俾佢吹帳!!
問野又可以罵.問人借野又罵.你覺唔覺得自己野蠻得濟呀!!\_/
第3堂就係中文啦.唉.要開始做詞彙學習啦.好鬼煩lor-__-''
recess冇落到去...哈哈啲薯片係咪好好味呀.a___a''?
第4.5堂係英文listening.嘿我聽到就黎訓著-__-''
lunchtime同細佬.heyman出去食學記.哇好大碗/__\
好慘呀哇哈哈.食到肚痛都有既?個胃細得濟呀?-,-凸
番到去搵唔到細佬打波.heyman又想去搵鄭姑娘.
說真的.那一刻真的想哭.真的很不開心.真的生氣:(
lunch完個陣啲薯片已經俾班野獸食哂啦哇真係勁!_!
第6堂係epa,,,成日都抽唔中我真係好exciting:P
第7堂係geography,,miss chung驚尖既野好好笑*v*
第8堂係maths,,好耶又即堂做哂.呀sir又唔比功課0,0
放學.同細佬hea,哇無啦啦落咁大雨.打波啲人避唔切xD
之後我就落去canteen hea,細佬遲左一陣先落黎-_-
than細佬走左哩我就同gc.mark,harry,琛打波.好悶-,-
之後哩就同毛毛斗pingpung波.哇哈哈好好笑呀*v*
than5點就走啦.沙侓薯仔既薯片都唔係好好味-_-
哩隻好味啲*v*
好有型!!!_!!!
個書包好鬼正*v*
請你忘記掉我 我不要聽任何藉口
cOmMeNt,plz~=)
09:03
|