白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
彤=)
lappo:)
包包=)
腳趾尾=)
lai kelly; (kelly159)
oilve=)
yuki=)
毛毛=]
kayan=]
olwinRylo=)
蔡蔡=)
simon=)
蔚=)
奶粉=]
lemon=)
霖=)
circle=)
熊=)
kerry=)
kei=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 6
累積人氣: 58467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 15 日  星期三   晴天


2010-9-15 分類: 未分類

我到底是否識錯了你 難道一直忍你沒有生氣是我錯了嗎 現在一切也證明清楚

*******************************************************************************

2010-9-15

今日朝早番學校食早餐.哇哈哈真係好遲上去lor-,-

第1.2堂係bio,好憎哥個何副校lor,真係俾佢吹帳!!

問野又可以罵.問人借野又罵.你覺唔覺得自己野蠻得濟呀!!\_/

第3堂就係中文啦.唉.要開始做詞彙學習啦.好鬼煩lor-__-''

recess冇落到去...哈哈啲薯片係咪好好味呀.a___a''?

第4.5堂係英文listening.嘿我聽到就黎訓著-__-''

lunchtime同細佬.heyman出去食學記.哇好大碗/__\

好慘呀哇哈哈.食到肚痛都有既?個胃細得濟呀?-,-凸

番到去搵唔到細佬打波.heyman又想去搵鄭姑娘.

說真的.那一刻真的想哭.真的很不開心.真的生氣:(

lunch完個陣啲薯片已經俾班野獸食哂啦哇真係勁!_!

第6堂係epa,,,成日都抽唔中我真係好exciting:P

第7堂係geography,,miss chung驚尖既野好好笑*v*

第8堂係maths,,好耶又即堂做哂.呀sir又唔比功課0,0

放學.同細佬hea,哇無啦啦落咁大雨.打波啲人避唔切xD

之後我就落去canteen hea,細佬遲左一陣先落黎-_-

than細佬走左哩我就同gc.mark,harry,琛打波.好悶-,-

之後哩就同毛毛斗pingpung波.哇哈哈好好笑呀*v*

than5點就走啦.沙侓薯仔既薯片都唔係好好味-_-

 哩隻好味啲*v*

 好有型!!!_!!!

個書包好鬼正*v*

請你忘記掉我 我不要聽任何藉口

cOmMeNt,plz~=)

09:03

2010-9-14 分類: 未分類

2010-9-14

*****************************************************************

今日朝早勁遲番去囉物料-,-撞到hiuching:D

第1.2堂就係physic,超鐘意呀楊!行路又慢過人.又得意過人*v*

第3堂係epa.好彩cup時抄得切姐-__-唉好攰-__-''

recess同細佬.細細粒一齊食魚旦.哈哈好飽-,-'

第4堂係maths,死啦有啲唔明.要慢慢讚研!!!-_-

第5堂係中文.又講番記敍法.哈哈插敍同散敍好難;(

lunch食完野就打波wif heyman,亨,細佬&葛sin兒*v*

好開心囉打到high哂 如果日日係咁就好na/___\

超憎打籃球啲人囉物料.又唔幫執又搞小動作!__!

第6.7堂就係英文啦.好正囉au sir講啲野*v*好有趣!

哩堂派左dictation,我幾分?緊係full marks啦xD[sorry我好串]

but講真我英文唔係好掂.所以又要好好讚研先得*v*

最尾個堂就係history啦.miss so接受左我既ba斯光年file呀*v*

放學同細佬.lappoint同埋細細粒一齊係canteen食野;)

識左一位花名叫做魚生既人.好高呀佢.f.1都咁高.痴線-,-

之後細佬走啦.我就留係canteen做maths既功課哈哈-_-

好多謝呀kc同埋魏sir教我做數.我永遠會感激你地;)

仲多謝san yau請我飲野*v*than5點lan就番歸啦*v*

     

我和你的所有回憶 我已經完全忘掉.

cOmMeNt,plz~=)

07:08