2010-10-21-24
*****************************************************************
其實我都唔係好記得禮拜4同5啲野-,-太忙啦因為;p;p
正係記得禮拜5 HE堂整哥個蛋糕.幾好味既都算;p;p
仲有pth堂呀miss 何話下個禮拜2要測驗:p好有信心!:D
cpl堂同呀heyman同lappo坐;p;pheyman傻左呀xDD
放學同人地打波.識左好多個form one仔.好開心呀;p;p
-沈日朝早要起身補習.係下面打左陣波先;p係到射籃球lor:p
之後腳趾尾話miss黎左我先上去.個miss好鬼死正;p;p
先係介紹人地之後做工作paper之後break,好開心呀:):):)
break個陣我打比細佬叫佢出黎.than係走廊到傾左陣計囉;p
recess自己去7到買野食;p5蚊3餅好底呀;p仲有買左盒朱古力奶;p
上到去呀sir已經黎左.搞到我好lor timxDD個呀sir好正呀真係;p
叫我地張啲數格硬黎.真係好格硬but真係好有趣味lor物事;p;p
完左之後就同gloria同埋樂樂食野啦.than落去搵人打波;p:p
than哩就去coverplayground幫呀奮社整布.中社冇人lor好得閒';p
than同呀曾杰南呀肥周呀個啲痴痴貼貼咁lor<,好鬼死攰lor--__-
之後keep on啦.than同呀張xiu享打波;p好鬼死正呀佢啲殺波;p
之後哩就同呀黑蚊蚊呀lappo個啲hea,,哇lemon帶街場啲人黎lor-,-
than去自修室同呀咩咩.菜菜.業.belle同埋希溫書.好鬼正呀有人幫;p
-今日..係到溫個啲phy chem bio.好鬼死多野背lor頂瓜瓜!___!
 lover:)
cOmMeNt,plz~=)
09:42
|