白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
銘公公=)
呀miu=)
腳趾尾=)
sara=)
均=)
薛熊=]
妍=]
sky=]
yan=)
namnam=]
彈nei=)
can=)
lemon=)
熊=)
carol
connie=)
suki=]
霖=]
kathy=]
龜頭=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 40
累積人氣: 58163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 1 日  星期一   晴天


2010-11-1 分類: 未分類

2010-11-1

************************************************************************

今日朝早考geography,,都okay啦算識.希望合格啦;p

第1堂係英文堂.第時要上台choral speaking喎.好好笑;p

第2.3堂係HE,,好開心呀整cheese通心粉.一直整一直流口水;p

recess食我整既通粉;p魚肥doi話promise同我哥個差唔多.

擺明好味好多啦:p真係好好味;)好驚prefect入黎.已經發現左;p

第4.5堂係中文.睇黎henry同lau sir既關係好番好多啦波a___a

lunch食完野之後就打波啦.唉越打越唔舒服.好肚痛/___\

最尾prefect黎趕人就走啦.行路已經有啲困難啦唉.超辛苦lor/_\

第6堂係maths,,,哈哈同promise佢地轉paper,doi都冇解既-_-

第7堂係pth堂.派測驗卷.29/40..唉冇溫算係咁架啦;p;p

第8堂係cpl堂.偷上facebook:)之後要做哥個無聊既hw,呀siu好好笑;p

放學lappo本來話同我打得波.點知又話要補習.唉.上去搵呀魏魏.

見到咁多人都係唔問好啲-__-之後本來諗住走又唔想走...

陪呀lam等輕鐵之後又同f.1女傾計;)呀鴻等車等到好men呀哈哈;p

之後番學校睇下有咩幫手.幫左一陣就走啦.history呀我要add oil!:)

這一切一切也是我錯嗎?

cOmMeNt,plz~=)

08:05

2010 年 10 月 31 日  星期日   晴天


2010-10-29-31 分類: 未分類

2010-10-29-31

****************************************************************************

-前日係考中史既;)超成功呀.雖然唔知得唔得.但起碼識哂:):)

第1.2堂係bio..哈哈.差唔多成班死哂.我得6/20;)/___\

第3堂係中文.份卷我囉43/70.合格都okay架啦.鬼叫自己冇物點溫咩._.

recess同細佬落去食魚旦;)好暖呀真係.又忍唔住食啦唉/_\

見到佢真係好想同佢講野呀.但上網同佢講好似比較唔陌生;)

第4.5堂係英文.唉英文真係死哂.超超超超超低分;p唉算啦予左~_~

lunch食完野之後就打波啦.哈哈好耐都冇咁開心過.諗番起.

咁多次lunch都未咁開心咁打過.好彩哩次都總算唔錯~___~

第6堂係epa..派番個quiz:)22/30.算好架啦臨時抱佛腳溫;p

第7堂係geography,,講下作業個啲咁囉.miss chung超好笑;p;p

第8堂係maths,,唉.個堂之後真係俾班友仔屈得tam囉.超hurt:(

我都唔知佢會坐係個到架.你地點可以咁樣話我架\_/嬲你地囉!_!

但係我只係希望講下就算.我亦都唔會嬲你地.好唔好呀吓?/_\

maths堂呀sir教新個課啲野總係覺得好深咁既.究竟點解呀?-_-

放學先同細佬hea左先..之後就哩就heaheahea than就走佬啦;)

-沈日要番去補習.但係朝早超唔舒服.呀媽叫我唔好去補.個陣已經9點幾-,-

之後我點都唔制就番左去.好彩冇物事.上左3個字英文.就同細佬hea.

佢陪我去買早餐:)thz呀;)番到去哩就上maths啦好掛住呀sir呀xDD

哩堂教啲cross method同係學校平時教得啲唔一樣既.好鬼死難/_\

上完maths之後哩就落樓下到幫手整大布啦.呀lily好煩惱呀真係;(

我幫佢重新畫過哂啲野;)多謝呀魚生幫手呀:)整左陣之後上去打波.

chu平同埋gc好好笑呀真係;p同佢地打波真係好大樂趣呀thz urs:)

真係見到chu平扮個個傷殘人士就想打9佢.好鬼死樣衰呀-___-

之後ba c冇啦啦黎清場.我就落番去幫手.多謝lily請我食野呀;p;p

唉.同左au yeung好番tim.冇理由成日見到面都黑口黑面既-___-'''

做完之後哩就塔輕鐵啦.俾我見到呀肥doi同埋其他人tim..oh my god:p

-今日起身睇完電視之後就由12點溫到5點.再由6點溫到7點先玩電腦:p

希望我今日溫既努力冇白費到啦.geography唔該哂你啦:p:p

我只希望每天也順順利利:(

cOmMeNt,plz~=)

10:00