2010-10-29-31
****************************************************************************
-前日係考中史既;)超成功呀.雖然唔知得唔得.但起碼識哂:):)
第1.2堂係bio..哈哈.差唔多成班死哂.我得6/20;)/___\
第3堂係中文.份卷我囉43/70.合格都okay架啦.鬼叫自己冇物點溫咩._.
recess同細佬落去食魚旦;)好暖呀真係.又忍唔住食啦唉/_\
見到佢真係好想同佢講野呀.但上網同佢講好似比較唔陌生;)
第4.5堂係英文.唉英文真係死哂.超超超超超低分;p唉算啦予左~_~
lunch食完野之後就打波啦.哈哈好耐都冇咁開心過.諗番起.
咁多次lunch都未咁開心咁打過.好彩哩次都總算唔錯~___~
第6堂係epa..派番個quiz:)22/30.算好架啦臨時抱佛腳溫;p
第7堂係geography,,講下作業個啲咁囉.miss chung超好笑;p;p
第8堂係maths,,唉.個堂之後真係俾班友仔屈得tam囉.超hurt:(
我都唔知佢會坐係個到架.你地點可以咁樣話我架\_/嬲你地囉!_!
但係我只係希望講下就算.我亦都唔會嬲你地.好唔好呀吓?/_\
maths堂呀sir教新個課啲野總係覺得好深咁既.究竟點解呀?-_-
放學先同細佬hea左先..之後就哩就heaheahea than就走佬啦;)
-沈日要番去補習.但係朝早超唔舒服.呀媽叫我唔好去補.個陣已經9點幾-,-
之後我點都唔制就番左去.好彩冇物事.上左3個字英文.就同細佬hea.
佢陪我去買早餐:)thz呀;)番到去哩就上maths啦好掛住呀sir呀xDD
哩堂教啲cross method同係學校平時教得啲唔一樣既.好鬼死難/_\
上完maths之後哩就落樓下到幫手整大布啦.呀lily好煩惱呀真係;(
我幫佢重新畫過哂啲野;)多謝呀魚生幫手呀:)整左陣之後上去打波.
chu平同埋gc好好笑呀真係;p同佢地打波真係好大樂趣呀thz urs:)
真係見到chu平扮個個傷殘人士就想打9佢.好鬼死樣衰呀-___-
之後ba c冇啦啦黎清場.我就落番去幫手.多謝lily請我食野呀;p;p
唉.同左au yeung好番tim.冇理由成日見到面都黑口黑面既-___-'''
做完之後哩就塔輕鐵啦.俾我見到呀肥doi同埋其他人tim..oh my god:p
-今日起身睇完電視之後就由12點溫到5點.再由6點溫到7點先玩電腦:p
希望我今日溫既努力冇白費到啦.geography唔該哂你啦:p:p
我只希望每天也順順利利:(
cOmMeNt,plz~=)
10:00 |