白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
sze=]
瑩瑩=]
Yan♥ (ice520yan)
charlotte=)
ypm=)
yan喬=)
yan=)
huiyingbaby=)
奶粉=]
原子彈=]
sin:)
靜=)
慧思=]
tung:)
妍=]
南=]
Nikky=)
穎子=)
澄=)
onlybaby=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 31
累積人氣: 58154
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


2010-10-12&13 分類: 未分類

2010-10-12&13

************************************************************************

沈日第1.2堂係phy堂.好好笑呀楊囉住啲危險野都咁專心.!

好無奈lor佢每次講啲野都要重複勁多次勁多次!好o咀-___-''

第3堂係epa堂...都冇物野.又係教下note咁.冇物特別.__.

recess陪細佬佢地落去eat fish ball,,食左2粒咁大把xDD

第4堂係maths..dee佢明明唔識都唔教人.物老師黎架\_/

第5堂係中文堂.唉又俾佢beer tim.__.總知唔傾計啦-__-''

lunch去睇毛毛個班同楊sin個班打班籃...sin好慘/__\

狂咁俾啲人推.有冇搞錯呀哩啲叫打籃球咩.咁都有既!!!

之後睇男仔.毛毛好正呀入左.睇佢地打波好exciting:):):)

第6.7堂係英文堂...唉好鬼死悶lor物料.又凍到死~_~

第8堂係history,哇辜wing心好大膽lor串miss so,夠薑~_~

今日第1.2堂係bio,,呀sir幾好人既.成日俾我地休息:D

第3堂係中文堂..要個人演講講挫折.好彩叫唔中我xD

recess同細佬落去..食chicken wings,好好味*V*

第4.5堂係英文.又冇帶listening..好彩今堂唔洗用姐:P

lunch食完野之後哩就去打波啦.好耶呀今日冇班籃*v*

打波wif heyman.hei,lappo,kenny,享&豪:):)好唔開心/_\

唉好衰lor個肥仔打野打落我隻腳到.變態lor勁痛/__\

之後同佢地打又狂咁係到殺殺殺.好煩呀.好黑仔呀!!!

第6堂係epa,,好好笑lor miss tam個樣.超囧呀*v*

第7堂係geography,miss chung仲好笑.講錯野xD

仲有其實我覺得佢著3好有style同埋好靚*v*!!!

第8堂係maths,,唉哩堂癲左囉.呀sir成日嗌我唔好嘈._.

魚我好憎佢成日講埋啲gag lor.爛到死.白痴仔!!_!!

放學為左等hei hea到4點幾.係下面到同人打兵兵波.

哈哈我好勁呀.啲f.1仔俾我ko哂~_~[幾球姐xDD]

之後hei黎左我都唔係咁想打排球.之後keep on打兵兵.

先同哥個成日開旋既人打.之後就同黃志偉打.好玩*v*'

cOmMeNt,plz~=)

08:57

2010 年 10 月 11 日  星期一   晴天


2010-10-11 分類: 未分類

2010-10-11

*******************************************************************

今日番到去都冇物野好做.heyman話佢lunch要番朗屏/_\

第1.2堂係maths,教新野.哇都幾難喎唔係咁識:P其實都識既之後!:)

同細佬唱歌又唔得.呀sir又話我地啦!!!咪以為我地傾計啦傻仔!!-_-

第3堂係mr ellsion堂.唔係咁high呀今堂..其實好悶lor-___-

recess同heyman落去陪winky食早餐..好多人x隊lor a___a

第4.5堂係art!諗哥個已經諗到頭爆咁濟啦-__-好鬼死煩lor點解要做哩啲!

[heyman,sorry,我唔應該嬲你地.冇同你地討論哥份野/____\]

最尾決定左同heyman去佢屋企食lunch:DD多謝哂heyman呀;);)

lunch去heyman's home:)哇哈哈好趕lor好冇-__-前面個商中仲快!0o0

食完之後就番去啦...哈哈我地班的確輸左.但係真係好好!起碼有努力過!

第6堂係中史堂...呀sir成日都話我係抄家姐既.搞錯我自己做架囉!\_/

第7堂係中文堂...魚呀sir唔講張工作paper!唔識做lor poking!____!

第8堂係music....唱個首苿莉花.好難唱lor,,女仔要勁高音.免強唱到xD

第9堂係Geo堂...無啦啦有個quiz...想嚇死人咩大佬.正係2.5/6.完全冇溫!

放學陪winky去書局先..than同佢去新北江影貼紙相...今次影得mama-,-

影完之後than去食野.佢請xDwoo啲豬紅同蘿白好好味.i like it![唔like既人唔好嘔xD]

嘻.

cOmMeNt,plz~=)

08:46