2010-10-12&13
************************************************************************
沈日第1.2堂係phy堂.好好笑呀楊囉住啲危險野都咁專心.!
好無奈lor佢每次講啲野都要重複勁多次勁多次!好o咀-___-''
第3堂係epa堂...都冇物野.又係教下note咁.冇物特別.__.
recess陪細佬佢地落去eat fish ball,,食左2粒咁大把xDD
第4堂係maths..dee佢明明唔識都唔教人.物老師黎架\_/
第5堂係中文堂.唉又俾佢beer tim.__.總知唔傾計啦-__-''
lunch去睇毛毛個班同楊sin個班打班籃...sin好慘/__\
狂咁俾啲人推.有冇搞錯呀哩啲叫打籃球咩.咁都有既!!!
之後睇男仔.毛毛好正呀入左.睇佢地打波好exciting:):):)
第6.7堂係英文堂...唉好鬼死悶lor物料.又凍到死~_~
第8堂係history,哇辜wing心好大膽lor串miss so,夠薑~_~
今日第1.2堂係bio,,呀sir幾好人既.成日俾我地休息:D
第3堂係中文堂..要個人演講講挫折.好彩叫唔中我xD
recess同細佬落去..食chicken wings,好好味*V*
第4.5堂係英文.又冇帶listening..好彩今堂唔洗用姐:P
lunch食完野之後哩就去打波啦.好耶呀今日冇班籃*v*
打波wif heyman.hei,lappo,kenny,享&豪:):)好唔開心/_\
唉好衰lor個肥仔打野打落我隻腳到.變態lor勁痛/__\
之後同佢地打又狂咁係到殺殺殺.好煩呀.好黑仔呀!!!
第6堂係epa,,好好笑lor miss tam個樣.超囧呀*v*
第7堂係geography,miss chung仲好笑.講錯野xD
仲有其實我覺得佢著3好有style同埋好靚*v*!!!
第8堂係maths,,唉哩堂癲左囉.呀sir成日嗌我唔好嘈._.
魚我好憎佢成日講埋啲gag lor.爛到死.白痴仔!!_!!
放學為左等hei hea到4點幾.係下面到同人打兵兵波.
哈哈我好勁呀.啲f.1仔俾我ko哂~_~[幾球姐xDD]
之後hei黎左我都唔係咁想打排球.之後keep on打兵兵.
先同哥個成日開旋既人打.之後就同黃志偉打.好玩*v*'

cOmMeNt,plz~=)
08:57
|