白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小丸子=]
nina=]
yuen=)
寶寶=)
霖=)
lemon=)
咩=)
circle=)
harny=]
川:)
heidee=)
康=]
kayan=]
VC=)
billy=)
zack=)
siuyin=)
yoyo=)
kayhoi=)
龜頭=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 13
累積人氣: 58184
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


2010-9-28&29 分類: 未分類

*******************************************************************

2010-9-28&29

沈日:係便服日呀嘻嘻:)大家都著得好靚好型呀:P

個日朝早勁早起身;)去左朗屏等佢地.kenic陪我等佢地;)

heyman著得好yo呀;P細佬著得勁可愛.哈哈;)

第1.2堂係chem:)成堂傾計lunch食物野.kc無啦啦又話我-,-

第3堂係maths:)教新野呀呀呀;)都幾易既;)=)

recess同細佬落去食野...幫肥周買野上去好難.俾pefect捉-,-

第4堂係中文..佢今日狂咁講武俠小說.都唔過隱既-__-

第5堂係geography,即堂默即堂改..woo100分呀*v*

lunch好開心.食品味wif heyman,穎琪,彥,賢仔,j銘,男&豪;);)

食完之後番到去就影相啦..哈哈佢地極之唔願意lor哈哈;P

第6.7堂係英文堂.就黎sleeping囉.成日都俾佢fake.魚!!!

第8堂係中史堂.唉~~呀sir你唔好成日話我啦好衰lor\_/

人地放學我地就共創.好耶係勇闖高峄既tam姑娘呀~_~

魚佢一講到性騷擾啲人又開始開癲呀哇哈哈*v*

放學打波wif小明佢地..哈哈好開心呀好好玩.我好勁xD

-今日:朝早勁遲番去囉.連pe 既野都唔記得囉.唉/__\

第1堂係英文堂..好耶唔洗dictation.講gb同埋wb:D

第2堂係maths堂.唉呀sir又話one two three four five.呀婆話你乖!_!

第3堂係中史堂.呀sir話我打排球lor既話會笑我.笑咪笑.我唔會lor:)

recess..同細佬.heyman落去食魚旦..原本墨魚丸都幾好味.thz黑蚊蚊;)

第4堂係中文堂..魚佢成堂都係到講郭靖黃蓉.好鬼死無聊~__~

第5堂係pth堂..miss何講野講得超正!!係捲利咁講野.定係多啖xD?

lunch食完野heyman就早退.唉.得番一支公!!之後睇班籃.2d女仔win左先!

than打排球wif曾oi玲...葛sin兒同埋kamho..魚兒好阻den囉-__-

第6堂係history,,討論左哥個history好同壞.唉成日寫錯字.俾人笑xD

第7.8堂係pe,,哈哈今日好哂好彩冇bring3姐xD成堂都好悶lor物料-,-

放學食魚旦wif細佬.than打波wif楊sin同埋cheuk hei:)好好玩;)

than就打pingpungpor!好開心呀好好玩.黃志wai好黑人憎lor物料-,-

成日輸俾我.啲表情又似miu視我咁.想點呀.真係好想bing佢囉!!!

之後同哥條勁友打.__.唉10比11輸左俾佢lor.我已經盡左力a_a

than同hei,,ki,,cobe,,yiu個啲傾計.哈哈好開心*v*分享貼紙相;)

;)

ha:)

cOmMeNt,plz~=)

09:21

2010 年 9 月 27 日  星期一   晴天


2010-9-27 分類: 未分類

2010-9-27

**********************************************************************

今日朝早又早起身去等heyman佢地;P[我要習慣每天早睡早起:)]

老師堂au sir又玩我lor魚魚魚!!拉埋細佬落水-___-

仲要我囉點名簿落去.又要拉埋細佬落水.過份囉~__~

第1堂係佢堂lor,,好鬼死悶.我就黎訓著咁濟啦:P

第2.3堂係HE...魚原來我一直以黎都用錯方法繡!-_-

recess同埋細佬.穎琪一齊係canteen食野.好飽好辣:P

第4.5堂係中文堂.章魚放產假.黎左個lau sir教.___.

佢講普通話講得好流利.仲好恐怖仲好搞笑仲好有笑點!!:P

佢搞到陳展yau笑餐死!見到佢笑到咁我都想笑埋一份!:P

lunch!![heyman呀heyman呀唔好怪我.我真係唔知你唔知!]

食完之後冇得打波..落雨lor,than等埋j銘同埋細佬;);)

上到去狂咁同heyman,,j銘同埋細佬一齊開會.好開心xDD

第6堂係maths呀哇哈哈;);)越黎越難lor~_~加油呀!__!

第7堂係普通話..唉錯左哥題囉咁簡單都錯.唉失敗lor:P

第8堂係cpl堂呀.死人林亭pak!!唔比我去toilet.真衰人lor!!

人地明明忍左好耐架嗎.又要我忍多8個字.食屎狗呀!!!!

放學同hei,,兒打波..魚而家唔鐘意兒..好衰lor成日liu是豆非!:(

than打兵兵波.打得個幾球呀慘.死人黃志wai唔俾我打多啲!-,-

你這樣算什麼?理會我又忽視我?

何其屈辱.難道我就要讓你麼.休想.

cOmMeNt,plz~=)

10:28