*******************************************************************
2010-9-28&29
沈日:係便服日呀嘻嘻:)大家都著得好靚好型呀:P
個日朝早勁早起身;)去左朗屏等佢地.kenic陪我等佢地;)
heyman著得好yo呀;P細佬著得勁可愛.哈哈;)
第1.2堂係chem:)成堂傾計lunch食物野.kc無啦啦又話我-,-
第3堂係maths:)教新野呀呀呀;)都幾易既;)=)
recess同細佬落去食野...幫肥周買野上去好難.俾pefect捉-,-
第4堂係中文..佢今日狂咁講武俠小說.都唔過隱既-__-
第5堂係geography,即堂默即堂改..woo100分呀*v*
lunch好開心.食品味wif heyman,穎琪,彥,賢仔,j銘,男&豪;);)
食完之後番到去就影相啦..哈哈佢地極之唔願意lor哈哈;P
第6.7堂係英文堂.就黎sleeping囉.成日都俾佢fake.魚!!!
第8堂係中史堂.唉~~呀sir你唔好成日話我啦好衰lor\_/
人地放學我地就共創.好耶係勇闖高峄既tam姑娘呀~_~
魚佢一講到性騷擾啲人又開始開癲呀哇哈哈*v*
放學打波wif小明佢地..哈哈好開心呀好好玩.我好勁xD
-今日:朝早勁遲番去囉.連pe 既野都唔記得囉.唉/__\
第1堂係英文堂..好耶唔洗dictation.講gb同埋wb:D
第2堂係maths堂.唉呀sir又話one two three four five.呀婆話你乖!_!
第3堂係中史堂.呀sir話我打排球lor既話會笑我.笑咪笑.我唔會lor:)
recess..同細佬.heyman落去食魚旦..原本墨魚丸都幾好味.thz黑蚊蚊;)
第4堂係中文堂..魚佢成堂都係到講郭靖黃蓉.好鬼死無聊~__~
第5堂係pth堂..miss何講野講得超正!!係捲利咁講野.定係多啖xD?
lunch食完野heyman就早退.唉.得番一支公!!之後睇班籃.2d女仔win左先!
than打排球wif曾oi玲...葛sin兒同埋kamho..魚兒好阻den囉-__-
第6堂係history,,討論左哥個history好同壞.唉成日寫錯字.俾人笑xD
第7.8堂係pe,,哈哈今日好哂好彩冇bring3姐xD成堂都好悶lor物料-,-
放學食魚旦wif細佬.than打波wif楊sin同埋cheuk hei:)好好玩;)
than就打pingpungpor!好開心呀好好玩.黃志wai好黑人憎lor物料-,-
成日輸俾我.啲表情又似miu視我咁.想點呀.真係好想bing佢囉!!!
之後同哥條勁友打.__.唉10比11輸左俾佢lor.我已經盡左力a_a
than同hei,,ki,,cobe,,yiu個啲傾計.哈哈好開心*v*分享貼紙相;)

;)
ha:)
cOmMeNt,plz~=)
09:21
|