白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
unmjkk:)
升=)
zack=)
heidee=)
細佬=]
琪=]
希=)
均=)
琪=]
蔡秉=]
olwinRylo=)
siu=]
Kitty=)
呀欣=]
kayan=]
彈nei=)
yasa=]
yuki=)
suki=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 24
累積人氣: 58195
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 3 日  星期五   雨天


2010-9-2&3 分類: 未分類

2010-9-2&3

*********************************************************

沈日番學番半晝呀勁happy:)朝早請人食糖:D

之後上堂哩就幾輕鬆.第一堂係英文.好快落堂xD

than maths堂.廖sir好正.成日講錯野.講完教小小野.

之後就係中史堂啦:D文sir好好笑.話佢同文天祥好有緣xD

之後小息.落左去食魚旦.[唉.你算把啦好冇呀?唔好煩我啦!]

小息完左就係中文堂.章魚請假.chu老師上堂.又up野.

最後哩就係普通話堂.何老師講普通話好好笑呀哈哈:P

落堂哩就同細佬.豬靖去heyman屋企啦.好開心好開心^v^

去到個到又同細佬玩wii既過山車.勁exciting ah咩事-,-

玩左好多關.吳君如哥個啦.城堡啦.海底啦.哥啲都好玩:D

之後就食野先!啲米粉我落好多spicy都唔spicy我有問題?-,-

食完之後就玩mario 賽車.好難lor啲game,,成日跌落街-_-

之後細佬玩多陣就走左啦.唉佢走左冇人再尖叫:(冇哂樂趣:(

than玩完我地就玩滑浪啦.籃球啦.仲有劍擊啦.好好玩lor:):)

特別係劍擊既生存戰.超好玩lor,but唔知點解成日死lor

動作唔好?唔知點解成日打死我哥個都係肥婆-___-好嬲:P

-----------------------------------------------------------------------------------------

今日哩朝早遲左小小番.今日又要周會囉.企到腳痛-,-食屎大.

開頭個2堂係maths:)廖SIR開始成日都係EG.CW.EG.CW-_-

唔知係咪暑假有睇過.覺得完全冇難道.希望之後d野都好易啦-,-

之後就係英文oral堂,ellison教.好好笑lor穎琪.傻傻地的:D

recess同埋heyman,細佬落去食魚旦.哈哈我食得好慢-,-'''

之後係2堂art.肥林又成日講gag.個堂仲好慘tim我T︹T

heyman隻手好凍.我條頸好暖.佢取暖.我就凍到喊x(哈哈.

but為左baby.佢暖番都好既:):)起碼我唔會變凍!:)but下次唔好啦-,-

lunch食完野即該打波.好慘.個波冇氣.打到隻手好痛.helphelp.

上到去就同heyman,細佬,j銘上f.2,你地陪我上去,好多謝哂你地呀:)

最尾都係搵唔番我個beng氣.唉又要買多個.唔想囉-___-

之後就同j銘係門口傾左幾句就打鐘啦.十分之快過:(:(

than就係中史堂啦.佢講書講到我眼訓.之後佢囉我水樽.

一野逹落我張toi到.我成個人彈起左.洗唔洗呀.人嚇人會死人架\_/

之後哩就係中文啦.好慘lor,,細number要俾章魚教.嗚嗚嗚.

希望chu老師搵唔到課室教大number.一齊教.你話幾好哩?XD

最尾哩就係music堂.要唱校歌-,-仲有一件事好好笑既人.

張toi嚇到我死死下.冇啦啦砰一聲.我成個人彈起左.miss so好驚:P

之後recess,人地放學.我地就有第9堂.好慘.好彩馮day2先有:D

放學哩就同細佬落canteen食野.之後上去hea.好開心呀:D:D

5點到就同佢走啦[你知唔知你好黑人憎呀.死開啦好冇呀?]

cOmMeNt,plz~=)

07:07

2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


2010-9-1 分類: 未分類

2010-9-1

****************************************************

今日真係個好日子呀:D沈日訓唔著lor haha:):)

唉.剪短左頭髮.總知叫媽咪唔好剪咁短-,- :P

仲有玩完wii.今日隻手真係好酸痛.hehe-__-'''

今日番到去3a班.真係勁少女仔-__-先上去F.2..

搵呀kenny,送左生日禮物俾佢.佢成日問係咩黎既.

你睇下咪知lor問咁多做物?0,0之後先去hall:):)

校長講足咁耐.我地就企足咁耐.抽根lor help-,-!!

佢仲要逐一介紹啲老師.個啲無聊人都介紹埋-,-唉.

than關sir仲講埋物物物物.差唔多企左粒len鐘.攰死!_!

上到去就分位啦.哇好好彩.同到穎琪坐:D:D

後面仲有細佬tim:Pheyman離我好遠.so sad:(

than狂派通告.啲紙又好hai,好難囉-,-手震tim:P

之後就分邊個做班長.主席.科長.個啲啦~_~

唉穎琪真係好慘lor,俾d人話:[你做lor你做lor]

有冇理過人地既感受呀?人地做咁多為班貢獻.

你地又做過啲物呀?你黎做哂佢呀笨.超嬲\_/ \_/

放左學去左搵人.陳kamho話我送俾kenny隻超人好型!:P

哈哈.緊係啦..but佢冇話我幼稚都好架啦哈哈XP

等左好耐都係見唔到佢.就同穎琪落canteen食野;);)

食完哩之後就同佢塔輕鐵.佢俾我睇啲雜誌好好呀:)

羅志祥好有型囉.我好想要呀.希望穎琪俾我啦!___!

懷念過去^•^

cOmMeNt,plz~=)

10:33