2010-9-2&3
*********************************************************
沈日番學番半晝呀勁happy:)朝早請人食糖:D
之後上堂哩就幾輕鬆.第一堂係英文.好快落堂xD
than maths堂.廖sir好正.成日講錯野.講完教小小野.
之後就係中史堂啦:D文sir好好笑.話佢同文天祥好有緣xD
之後小息.落左去食魚旦.[唉.你算把啦好冇呀?唔好煩我啦!]
小息完左就係中文堂.章魚請假.chu老師上堂.又up野.
最後哩就係普通話堂.何老師講普通話好好笑呀哈哈:P
落堂哩就同細佬.豬靖去heyman屋企啦.好開心好開心^v^
去到個到又同細佬玩wii既過山車.勁exciting ah咩事-,-
玩左好多關.吳君如哥個啦.城堡啦.海底啦.哥啲都好玩:D
之後就食野先!啲米粉我落好多spicy都唔spicy我有問題?-,-
食完之後就玩mario 賽車.好難lor啲game,,成日跌落街-_-
之後細佬玩多陣就走左啦.唉佢走左冇人再尖叫:(冇哂樂趣:(
than玩完我地就玩滑浪啦.籃球啦.仲有劍擊啦.好好玩lor:):)
特別係劍擊既生存戰.超好玩lor,but唔知點解成日死lor
動作唔好?唔知點解成日打死我哥個都係肥婆-___-好嬲:P
-----------------------------------------------------------------------------------------
今日哩朝早遲左小小番.今日又要周會囉.企到腳痛-,-食屎大.
開頭個2堂係maths:)廖SIR開始成日都係EG.CW.EG.CW-_-
唔知係咪暑假有睇過.覺得完全冇難道.希望之後d野都好易啦-,-
之後就係英文oral堂,ellison教.好好笑lor穎琪.傻傻地的:D
recess同埋heyman,細佬落去食魚旦.哈哈我食得好慢-,-'''
之後係2堂art.肥林又成日講gag.個堂仲好慘tim我T︹T
heyman隻手好凍.我條頸好暖.佢取暖.我就凍到喊x(哈哈.
but為左baby.佢暖番都好既:):)起碼我唔會變凍!:)but下次唔好啦-,-
lunch食完野即該打波.好慘.個波冇氣.打到隻手好痛.helphelp.
上到去就同heyman,細佬,j銘上f.2,你地陪我上去,好多謝哂你地呀:)
最尾都係搵唔番我個beng氣.唉又要買多個.唔想囉-___-
之後就同j銘係門口傾左幾句就打鐘啦.十分之快過:(:(
than就係中史堂啦.佢講書講到我眼訓.之後佢囉我水樽.
一野逹落我張toi到.我成個人彈起左.洗唔洗呀.人嚇人會死人架\_/
之後哩就係中文啦.好慘lor,,細number要俾章魚教.嗚嗚嗚.
希望chu老師搵唔到課室教大number.一齊教.你話幾好哩?XD
最尾哩就係music堂.要唱校歌-,-仲有一件事好好笑既人.
張toi嚇到我死死下.冇啦啦砰一聲.我成個人彈起左.miss so好驚:P
之後recess,人地放學.我地就有第9堂.好慘.好彩馮day2先有:D
放學哩就同細佬落canteen食野.之後上去hea.好開心呀:D:D
5點到就同佢走啦[你知唔知你好黑人憎呀.死開啦好冇呀?]
cOmMeNt,plz~=)
07:07
|