2010-8-4
**************************************************************
哩兩日呢就其實冇物特別既..出過下街咁囉..
唉..今日會考放榜呀!登家姐呀哥擔心/______\
不過哩岩岩就知家姐考到.呀哥就考唔到/__\
希望呀哥搵到學校啦...俾個安心我都好呀!__!
見到呀哥咁樣,,我唔可以再咁懶,,我要比心機..
係哩個暑假我會盡量溫哂所有中3既野!加油!!
而+夢之希望10lv啦...出到去勁多勁怪0o0!!!
好啦..係咁!{heyman你快d番黎.等住同你出街!:P}
cOmMeNt,plz~=)
12:06
2010-8-2
***************************************************************
哩幾日都做左宅女-____-狂玩電腦,玩夢之希望又玩手機:P
睇怕都冇得約人啦..點解咁多人唔得閒ga/_____\唉..
仲有媽咪話8月都唔番大陸.討厭呀.講左冇口齒:(算na/_\
希望第日既日子會快d過..精精彩彩啦~__~仲差一樣功課!!:)
熟悉的你 眨眼間變得陌生
05:50