2010-7-26&27
******************************************************************************************
沈日同今日都係一樣on99咁過~___~人生完全冇樂趣lor help-___-''
哩2日都約唔到細佬同埋玉lam...有冇人可以打救下我哩?:(
咁又係既...d天氣咁差...又落雨又行雷,,係邊個都唔想出去-__-
今日哩都算係咁la,,成日玩手機既我終於識得溫書woo...哈.
today總算係我呀哥既生日...老套d講句生日快樂啦:)
晚餐仲要食m記黎醫肚,,,總算係飽啦...相信好快會再肚餓xD
唉.希望早d做好哂d功課啦...可以再去大陸..唔洗日日咁悶呀;D
cOmMeNt,plz~=)
08:21 |