2010-7-20
HOHO!今日都係完全冇野好做呀haha:P
哩幾日都係係pps到睇哂鋼煉啦,,,十分感動0o0
睇完鋼煉我而+睇緊櫻lan高校男公關部,超好睇:)
沈日表弟係qq add我:P話我一定要番去深圳....
睇黎我番黎HK個日佢真係喊左好耐/__\我好心痛:(
睇到佢話見唔到我好傷心,,,我個心都酸埋/___\
不過媽咪話8月會番去,,望就望佢唔會呃我啦:(
佢話我要做哂d暑期功課先好番去,,我要加油丫!__!
買書個方面又係差幾本,,條友到而+仲未打電話俾我,
混吉-_-?自己去求其立幾本咪仲好:P算把啦我- -
好啦,,,係咁啦,,,而+開始我既睇野時間啦byebye:O
能夠想像的 只是一場惡夢:@
cOmMeNt,plz~=)
05:35 |