2010-7-16
哇哈哈前日既天氣好好!去到gloria屋企啦哈哈:)
係輕鐵站等左幾耐下-__-好多班天逸車都過左:P
等哂佢地黎就出發去啦:P 原來gloria屋企擺左好多野!!
去到玩左陣wii既馬利o:)超exciting!_!but我可以話最廢哇哈哈!:P
吳君yu哥個好好玩!!!真係好驚跌落去呀哇哈哈:):)
之後食飯,,,,好好味呀0o0我食得最快lor,,仲洗埋碗a_a好勁le?:P
than keep on玩,,,,之後同玉lam斗玩劍擊:):)win左呀我,happy:)
之後同細佬斗,,樂樂斗,,,豬靖斗,,,通通都win哂~_~好攰-___-
之後同佢地斗table tennis,,bowling,,,撐ten,,好多好多,,,
仲有仲有,,,我打破左gloria佢地既記錄,,係fu拉圈呀哇哈哈:P
玩到6點lan就走啦,,,佢地玩太gu玩到癲哂~_~:P:P
2010-7-18
沈日去左賣書俾hei,,,唔好意思呀冇$找俾你/____\哇哈哈:P
之後家姐叫我等佢等到4點半-___-係學校呆左幾粒鐘-_-慘透!
之後去左百佳 糖果屋 m記 番屋企同家姐分享*v*大方哩?:P
沈日塔輕鐵超嬲lor,,個肥婆同埋佢個仔入左黎,,我望住個肥婆一陣,,
俾佢見到,,慘既係話我beer住佢個仔,,o咀lor,,眼盲呀?你望邊面呀?
仲話:[呀仔,,你識ga?]佢個仔話唔識,,佢就話:[唔識佢又beer住你?
唔洗驚等呀ma幫你beer番佢,,哇哈哈哈]我o哂,,又唔係beer你地-_-
之後一直都講緊我,,我唔踞就beer住佢,,,佢無啦啦又望住我話,,
[望咩望 波又冇 登又冇]之後我就超嬲!落車個陣勁beer佢就走!:P
不過我唔會為左哩d咁既事而煩,,,當佢地ziap on咪得lor:PP
2010-7-18
哩2日起身隻手超bei囉,,緊係係gloria屋企玩得多劍擊:P
今日要幫家姐出去囉d野,,之後就去行下新bug江,,好嘈-___-
之後又去左買m記食,,,蜜糖又真係幾好味,,好味過紫菜*v*mun足:)
今晚有好多好野睇,,我而+要睇櫻lan啦byebye:):)
cOmMeNt,plz~=)
06:47 |