*************************************************************************
2010-8-30&31
沈日哩都有節目.先同媽咪去買書.好多人排.好唔耐煩:P
之後就同媽咪去百佳買野.又冇帶車仔黎.好多野囉-___-
than同媽咪去食野.再番屋企.囉野囉到隻手腫哂-,-
but都幾好架啦...真係好少同媽咪出去.以後要出多D:)
今日哩就好有節目啦:D約左heyman同埋細佬:)
先係下面打左陣排球.退步左好多囉.殺波又唔似殺波-,-
打波又唔似打波.係我地既問題定係個波太硬?0,0-,-
打一陣已經留哂汗.細佬又成日打到好遠.成日要我執-,-
之後就上去heyman屋企涼冷氣:)仲有野飲.爆好呀:):)
than就開始玩game啦:)先玩mario.好鐘意玩過山車.
行慢一步都會跌落岩漿到:P先係玩唔到.後就過關啦:D
than哩就玩滑浪.fu拉圈.功夫.籃球等等.好好玩:D
特別係功夫.我超鐘意玩.好搞笑呀d動作.上隱啦.哈哈:P
之後哩就影相啦:)哇哈哈細佬影相影得超正經xDD
最後就同細佬一齊走啦.than我就番學校睇野.發覺.
canteen開左.去左買野飲xD順便擺埋個排球係個到.
哈哈.唔洗囉.姨姨十分之好人啊:)聽日囉都未遲:DD相:)

cOmMeNt,plz~=)
10:01
|