2010-8-13
************************************************************
今日都幾唔錯!!!先同heyman去千色影貼紙相:)
之後去taipei買野飲:)than玉lam就打左黎0o0
去千色會佢.之後齊齊去heyman屋企.
咁熱既天氣緊係開冷氣.heyman屋企好涼.
但係唔知點解係咪我問題.涼極都流汗:P
開頭我地睇啤利貓貓!_! 變壞左lor,好彩bong住左佢:P
之後就玩wii,,玩滑浪,籃球,fu拉圈,mario,正呀:)相!


cOmMeNt,plz~=)
08:58
|