2010-8-26&27
***********************************************************
哩2日都係au係屋企.hoho,家姐幫我買geo,半價:):)新!
恩間要去飲茶.實好飽啦點算-____-但冇計啦唔飲唔得.
星期一同星期二有得去打波啦好開心:P希望細佬去得!:)
唉.沈日又落雨...成間屋企得番我一個..十分之冷清呀:(:(
哈哈...我諗我係唔慣一個人lor-__-始終都係多人好D!_!
而+上網哩真係十分超級之悶.玩又玩過.睇又睇過...
到到玩到冇得再玩.睇到冇得再睇既時候..的確悶到嘔白泡!
唯有睇tv,,玩手機黎hea時間..但係日日做埋同一樣野.會好悶.
so我就期待一下星期1同星期2既約會啦..就黎番學.好呀!
cOmMeNt,plz~=)
11:17 |