YoLaNdA hApPy BiRtHdAy:)
2010-9-5
*********************************************************
講番今日啦.朝早睇藍龍.好好睇*v*好鐘意呀*v*
than12點幾就去左囉學生相.個咀有小小怪-,-
原來3日囉先10蚊-,-聽日要啦冇計-,-但都覺得好貴-,-
番到去就溫英文dictation,geography生字等等:):)
溫完又落街買新排球.28蚊乍你地話低唔低哩?a_a
聽日又要番學喇.其實心裡是挺快樂的=)
不知道究竟什麼事
心裡總是有一個結
結終都不能解得開
難道是我的問題嗎
我始終都答不出口
cOmMeNt,plz~=)
08:51
|