白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
fung=]
john=)
ypm=)
kerry=)
unmjkk:)
錦=)
penny:)
yuki=)
kayhoi=)
Janice =] (Janice1006)
mark=)
yan喬=)
Yan♥ (ice520yan)
貞子:)
yoyo=)
christi=]
circle=)
均=)
alice=)
梁樂生=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 35
累積人氣: 58206
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


2010-6-20 分類: 未分類

2010-6-20

wowowo!今日係父親節丫!你地為佢準備左d咩驚喜呢?

我地就衰啦,,物都冇送!不過我會送番送俾ma咪既野一樣既野:P

哈哈,,,我問心無愧!係3兄妹當中我最乖ga啦!hehe

沈日啊!下晝睇足球,,,我覺得美斯好勁呀!美斯好叻呀!感動:)

夜晚啊!林fung演唱會啊!好得意啊!好好聽呀!好正啊:P

今日就真係好悶啦~_~成日睇電視hea時間,,訓覺!!

咁樣hea時間都係為左家姐玩完我就有得玩既電腦!:):)

就黎番大陸啦唉/__\雖然我真係好想番去,,但係我唔捨得一班fd,,

你又真係講得岩,,暑假都有得約出黎玩ge,,最煩惱既係,,

點解要咁岩係27號朝頭早走,,可唔可以遲d,,26號冇得玩到好晏,,

雖然黃金海on係遠!而且好晏先會走,但真係唔可以去咩?/___\

究竟去yuengsin既生日會定係gloria屋企好?我真係決定唔到:(:(

我諗都冇得我choose啦!:( 我諗可以去到其中一個我都會好難忘!!

好啦,,唔講啦,,,我要玩玩玩玩玩game:)而且聽日仲有聆聽:(:(

cOmMeNt,plz~=)

07:50

2010 年 6 月 19 日  星期六   晴天


2010-6-7-19 分類: 未分類

HOHOHO!好多日冇打啦!考試呀MA-,-而+差唔多啦!!好開心:)

2010-6-7:教師發長日,,唔洗番學!

2010-6-8:考中文,,,章魚又話出得易左,,完全唔覺,,睇到死-,-

2010-6-9:英文COMPO:)我梗係作story,,letter超難作B-)

2010-6-10:今日係細佬既生日大日子:)俾左d野佢:)感動麼:)?

之後考中文作文,,好易作丫B-)做完仲有15分鐘,,哈哈:)

走左之後先知lau左野,,,番番去,,點知f.3要考試-,-凸

之後係出面hea,,個屎忽鬼校工又望住哂,,洗唔洗咁恐怖-,-

好彩,,connie個d叫我入去c班避:)佢地練緊drama:)好正:P

李健wei同番茄好真!栗米同樂怡做得好絕!毛毛好串!him講野超正!:)

真係好好睇;)希望佢地會win:)kampo唔洗做,,同佢傾計:)

之後同佢地一齊走:)落雨,,我擔傘,,係咪好好人啦B-)

2010-6-11:今日考英文,,唔知會唔會合格ga,,死得啦-,-

考完去左搵穎ki,,毛毛問我考得好冇,,唔知點答佢好,,我想講唔好-,-

但係講左okay:)佢就話佢識哂,,又話講下笑,,姐係點?:P

之後要中文口試,,,篇野勁難讀-,-第二part仲好笑-,-[邊個最能doi表hongkong:P]

我講左李小龍,,,好正,,講講下老師話聽唔到我講物,,我就加重語氣話:[李小龍!]:p

2010-6-12&13:家姐話我英文已經錯左好多,,姐係唔合格啦!哩日爆溫!物都溫一餐!

2010-6-14:今日考maths丫!!夾埋要考成3個鐘,,,攰到死左-,-兩分卷都okay-,-

2010-6-15:朝早食完早餐食irene媽咪整既蛋糕:)超好味lor help!食左2舊xDD

之後考IH!wowo!!比我想像中易好多lor!!!應該合格啦掛!!:PPP考完見唔到穎ki-,-

之後俾李健wei打左勁多下頭-,-頂佢T_T[高佬指示佢ga!!屎忽鬼莫後黑手!:P]

2010-6-16:今日唔洗考試,,,我諗係duan wu 節掛:PP成日都要食zong:(:(

[我成日都會諗起個日!你個日所講既語氣,,令我覺得我地變左第一日識咁,,

名名我地好熟悉ga?我正係知道你疏遠左我,,見到你地眼神,,不禁令我誠惶誠恐:(]

2010-6-17:朝早同gloria一路傾計一路講動漫[想必和她一起會比你更快樂]

science,,,唔係好難,,,應該合格既正係知已經冇左9分:PP

考完之後要考英文oral,,都okay ga:)合格既[我到現在也介意你那番說話]

2010-6-18:今日考中史!!!全部都答到,,考完先知道原來俾人fix到:(冇左11分啦:(

不過應該唔會太低ge:)哈哈,,,終於考完哂所有科目啦!!仲差聆聽乍!!!:):)

2010-6-19:今日媽咪話27號要番大陸啦!:(好唔捨得丫!:(姐係下個禮拜日呀T_T

唉~前一日要玩餐飽哇!!但係禮拜6 11點半要覆胗啊!:(點算點算點算:(:(

cOmMeNt,plz~=)

02:24