HOHOHO!好多日冇打啦!考試呀MA-,-而+差唔多啦!!好開心:)
2010-6-7:教師發長日,,唔洗番學!
2010-6-8:考中文,,,章魚又話出得易左,,完全唔覺,,睇到死-,-
2010-6-9:英文COMPO:)我梗係作story,,letter超難作B-)
2010-6-10:今日係細佬既生日大日子:)俾左d野佢:)感動麼:)?
之後考中文作文,,好易作丫B-)做完仲有15分鐘,,哈哈:)
走左之後先知lau左野,,,番番去,,點知f.3要考試-,-凸
之後係出面hea,,個屎忽鬼校工又望住哂,,洗唔洗咁恐怖-,-
好彩,,connie個d叫我入去c班避:)佢地練緊drama:)好正:P
李健wei同番茄好真!栗米同樂怡做得好絕!毛毛好串!him講野超正!:)
真係好好睇;)希望佢地會win:)kampo唔洗做,,同佢傾計:)
之後同佢地一齊走:)落雨,,我擔傘,,係咪好好人啦B-)
2010-6-11:今日考英文,,唔知會唔會合格ga,,死得啦-,-
考完去左搵穎ki,,毛毛問我考得好冇,,唔知點答佢好,,我想講唔好-,-
但係講左okay:)佢就話佢識哂,,又話講下笑,,姐係點?:P
之後要中文口試,,,篇野勁難讀-,-第二part仲好笑-,-[邊個最能doi表hongkong:P]
我講左李小龍,,,好正,,講講下老師話聽唔到我講物,,我就加重語氣話:[李小龍!]:p
2010-6-12&13:家姐話我英文已經錯左好多,,姐係唔合格啦!哩日爆溫!物都溫一餐!
2010-6-14:今日考maths丫!!夾埋要考成3個鐘,,,攰到死左-,-兩分卷都okay-,-
2010-6-15:朝早食完早餐食irene媽咪整既蛋糕:)超好味lor help!食左2舊xDD
之後考IH!wowo!!比我想像中易好多lor!!!應該合格啦掛!!:PPP考完見唔到穎ki-,-
之後俾李健wei打左勁多下頭-,-頂佢T_T[高佬指示佢ga!!屎忽鬼莫後黑手!:P]
2010-6-16:今日唔洗考試,,,我諗係duan wu 節掛:PP成日都要食zong:(:(
[我成日都會諗起個日!你個日所講既語氣,,令我覺得我地變左第一日識咁,,
名名我地好熟悉ga?我正係知道你疏遠左我,,見到你地眼神,,不禁令我誠惶誠恐:(]
2010-6-17:朝早同gloria一路傾計一路講動漫 [想必和她一起會比你更快樂]
science,,,唔係好難,,,應該合格既 正係知已經冇左9分:PP
考完之後要考英文oral,,都okay ga:)合格既 [我到現在也介意你那番說話]
2010-6-18:今日考中史!!!全部都答到,,考完先知道原來俾人fix到:(冇左11分啦:(
不過應該唔會太低ge:)哈哈,,,終於考完哂所有科目啦!!仲差聆聽乍!!!:):)
2010-6-19:今日媽咪話27號要番大陸啦!:(好唔捨得丫!:(姐係下個禮拜日呀T_T
唉~前一日要玩餐飽哇!!但係禮拜6 11點半要覆胗啊!:(點算點算點算:(:(
cOmMeNt,plz~=)
02:24 |