白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
sherry=)
零=)
christi=]
康=]
belle=)
彤=)
小敏 (CSMCheung)
suki=]
huitung=)
LAU=]
呀欣=]
lovesweet=)
eric=)
蔡秉=]
cto=)
毛毛=]
kayhoi=)
fiona=)
sze=]
升=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 3
累積人氣: 58174
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 19 日  星期二   晴天


2010-10-18&19 分類: 未分類

2010-10-18&19

********************************************************************

講番沈日呀.朝早為左個maths溫到頭到爆埋.冇專心溫到-,-

上堂之前去左mmlc做個份調查.物料睇到眼賤-___-

第1堂係英文.好彩唔洗dictation姐冇溫到lor我*v*

第2堂係maths,,test啦~_~唔係咁識.but算啦.唔考都考左-,-

第3堂係中史堂.魚我好憎文sir lor勁唔鐘意佢>︹<

recess.留係課室食餅xDD俾我夾bin哂啦勁唔勁?xD

第4堂係中文堂...又係無無聊聊咁過一堂啦-___-;;;

第5堂係pth,,好耶...100分呀第一次乍b0r a__a

lunch自己帶飯食;););)好好味呀媽咪煮個啲野食*v*

之後打波啦.好開心.but啲人又踢我個波啦.好唔爽\_/

第6堂係history,,辜wing心傻左lor,咁大膽有著數咩?!

第7.8堂係pe,,做完熱生之後就教籃球.唉好無奈lor!!

放學.打pingpung波~_~打左陣人地要做陸運會啲野啦.

唉有冇搞錯呀.咁快整都有既.咁咪有排唔打得波!!T︹T

今日.朝早遲左小小啲咁dur啦!!睇人地捉琪.哈哈-__-''

第1.2堂係maths,55/120.哇哈哈真係唔合格.好笑!-,-

衰就衰在自己冇比心機溫啲maths啦唉/__\傻左tim-_-

第3堂係mr ellison堂.好好笑lor yu hiu fung.白痴仔!:p

recess落去買物落雞;p上黎請左俾wink&華食;)仲剩兩舊xD

第4.5堂係art,,幫呀sir包書.開頭包得勁差.要siu俾我執手尾xD

見到chu健華個啲好比心機.pang心o同黃偉wing好勁:p:p

lunch食canteen wif winky:):)好快食完就去搵heyman啦;)

than打波wif heyman,享個啲.點知最尾個波俾樹枝插爆左-,-

than上去睇人地捉琪.woo趙ho yu成日俾我咒到lor好笑!:p

第6堂係history...好比心機咁聽書.add oil呀*v*

第7堂係中文堂.2班一齊上.呀sir講個啲野我唔係好明-_-''

第8係music:)電子結他好似好好玩/__\冇錢呀冇計啦-_-''

第9堂係epa堂..wahaha miss tam發覺唔到我借notes:p

放學落去coverground到幫手整陸運會啲野.好無聊:p

我只會有新的希望 舊的我根本不在乎!

得意!:)

cOmMeNt,plz~=)

10:25

2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


2010-10-14-17 分類: 未分類

2010-10-14-17

******************************************************************************

{正係講特別野}

禮拜4個日HE堂終於整好件3.恩間post:):)

lunch本來很快樂的.但黎左啲仆街仔/___\

[cpl堂我喊左.點解佢地要玩我.我係到諗.

次次給我希望.最終也給我絕望.十分難受;(

heyman,細佬.我唔想你地咁傷心架真係.

我真係頂唔順...我以後都唔想咁樣.一次都唔好;(

你講到鄭姑娘同埋我媽咪個陣.我真係好辛苦.

為何我地既關係會變到咁疆.我個心真係好痛/_\

給我時間冷靜才是正確的方法.可以嗎?/____\

晚上和你談話.雖然有點兒疆硬.但也算平伏了:):)

禮拜5個日和你的關係漸漸康復.不要再疆了;)]

chem kc請我地食薄荷味既糖.好好味呀哈哈;)

maths真係好難.點解廖廖唔幫我呢??真係衰/_\

lunch自己帶飯食.高佬啲飯團睇落好似好好味咁;p

than同heyman打波.唉又有啲賤人黎左囉頂頂~_~

heyman想走個陣我真係喊左出黎.好衰呀佢地;(

最尾最賤哥個kenny走左.我地就打番波;)開心;)

最尾heyman上去.同yeung sin個啲打.好開心.f.1仔好正;p

放學.打table tennis wif au yeung and wong 志wai:)

沈日溫左bio同埋chem,,好難lor啲字/__\救命!

今日既目標係phy,,英文同埋maths,,add oil:):)

我HE件3;)

cOmMeNt,plz~=)

10:20