2010-10-18&19
********************************************************************
講番沈日呀.朝早為左個maths溫到頭到爆埋.冇專心溫到-,-
上堂之前去左mmlc做個份調查.物料睇到眼賤-___-
第1堂係英文.好彩唔洗dictation姐冇溫到lor我*v*
第2堂係maths,,test啦~_~唔係咁識.but算啦.唔考都考左-,-
第3堂係中史堂.魚我好憎文sir lor勁唔鐘意佢>︹<
recess.留係課室食餅xDD俾我夾bin哂啦勁唔勁?xD
第4堂係中文堂...又係無無聊聊咁過一堂啦-___-;;;
第5堂係pth,,好耶...100分呀第一次乍b0r a__a
lunch自己帶飯食;););)好好味呀媽咪煮個啲野食*v*
之後打波啦.好開心.but啲人又踢我個波啦.好唔爽\_/
第6堂係history,,辜wing心傻左lor,咁大膽有著數咩?!
第7.8堂係pe,,做完熱生之後就教籃球.唉好無奈lor!!
放學.打pingpung波~_~打左陣人地要做陸運會啲野啦.
唉有冇搞錯呀.咁快整都有既.咁咪有排唔打得波!!T︹T
今日.朝早遲左小小啲咁dur啦!!睇人地捉琪.哈哈-__-''
第1.2堂係maths,55/120.哇哈哈真係唔合格.好笑!-,-
衰就衰在自己冇比心機溫啲maths啦唉/__\傻左tim-_-
第3堂係mr ellison堂.好好笑lor yu hiu fung.白痴仔!:p
recess落去買物落雞;p上黎請左俾wink&華食;)仲剩兩舊xD
第4.5堂係art,,幫呀sir包書.開頭包得勁差.要siu俾我執手尾xD
見到chu健華個啲好比心機.pang心o同黃偉wing好勁:p:p
lunch食canteen wif winky:):)好快食完就去搵heyman啦;)
than打波wif heyman,享個啲.點知最尾個波俾樹枝插爆左-,-
than上去睇人地捉琪.woo趙ho yu成日俾我咒到lor好笑!:p
第6堂係history...好比心機咁聽書.add oil呀*v*
第7堂係中文堂.2班一齊上.呀sir講個啲野我唔係好明-_-''
第8係music:)電子結他好似好好玩/__\冇錢呀冇計啦-_-''
第9堂係epa堂..wahaha miss tam發覺唔到我借notes:p
放學落去coverground到幫手整陸運會啲野.好無聊:p
我只會有新的希望 舊的我根本不在乎!
得意!:)
cOmMeNt,plz~=)
10:25
|