2010-12-2-4
*************************************************************************
--前日係第1日既sport day,,朝早同細佬買早餐,我地都冇胃口;p
去到個到估唔到真係要囉張卡出黎啫.好kai呀;p上到去..
商,pok,中,sing,kan,fun咁坐.好唔想/_\成日見到班on9仔-_-
以為隻腳傷左冇人捉我.之後一落到去toilet就即刻俾捉;(;(
明明人地唔想.你做咩係咁迫我姐...我知會有2分.但係唔洗咁呀?:(
之後上去同細佬佢地傾計,,聽歌.其實都唔係好好.有d悶-,-
一落到小食部個d就見到峄,yu同邱b佢地.真係好黑仔-___-''
每一次落去邊到都見到佢地.有冇搞錯.我聽佢個名聽到厭啦!;@
lunch,同j銘.細佬,winky,cheuk ming去吉野家;p好飽-___-
番到去...其實可以話冇野做.好無聊lor-__-下晝勁無聊-,-
--沈日係第2日sport day...朝早又係同細佬買早餐.不過2份食.
果然真係冇物胃口.好彩-_-xD番到去照常hea,,好無聊-_-
之後得閒搵下d人吹水...有一次坐左係到.關係黎左
望左我地個邊好耐.之後原來係我冇札bin,lor左;p唔記得扎;p
之後就用victor陪手機上網.去youtobe search歌聽:)好正;p
話咁快就lunch,同wink,細佬,cheuk銘,siu,榮,燒燒食勤記;)
超好味呀啲野...又平喎..下次要去個到食;pyummmmmy..:p
下晝...落去睇社4*400..同埋班4*100..超正.我地班第4;D
好努力呀你地...冇bao尾已經算好好架啦..辛苦哂咁多位:):)
睇完之後就上去hea,,好悶-,-到到6社出去個陣我又去左.
企左陣已經好攰.湯係我旁成日同我傾計.好好笑呀佢;p;p
之後見到毛毛個d影相.超搞笑.羅x強好7-,-邱b個頭好薯;p
之後個d嘉賓講野超好笑..[有d緊張]<哩句好正;p佢好直接
之後講第幾.我地中社第1呀好開心;D之後啲人跑,超好笑;D
then去對面到影相..面部抽根;pthen去同個叔叔傾計;p;p
之後就同屎忽橋傾計.之後睇呀毛毛跳lan超爆正.2次-,-
then同佢地&邱b行..估唔到佢係d咁既人黎既;p!!雖然我都係;p
之後聽到關sir:[係場上面個幾位唔好阻住人地影相...
呀...邱xx;p好彩正係嗌邱b唔嗌我地..]佢好好笑話"[又關我事?];p
上去囉番個doi之後就問毛毛野.見到邱b差d仆街囉.好lor;p;p
then諗住去興功yin,,但係太夜啦~___~諗諗下都係算.番屋企:D
--今日冇物野做.成日呆係屋企溫習...係咁啦.早抖;p;p
cOmMeNt,plz~=)
11:57
|