白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
彈nei=)
lai kelly; (kelly159)
nikky=]
穎子=)
lemon=)
oilve=)
康=]
tung:)
nicky=)
mandy=]
彤=)
Nickol=)
olwinRylo=)
unmjkk:)
Yan♥ (ice520yan)
均=)
lovesweet=)
hei=]
zack=)
貞子:)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 51
累積人氣: 58222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 4 日  星期六   晴天


2010-12-2-4 分類: 未分類

2010-12-2-4

*************************************************************************

--前日係第1日既sport day,,朝早同細佬買早餐,我地都冇胃口;p

去到個到估唔到真係要囉張卡出黎啫.好kai呀;p上到去..

商,pok,中,sing,kan,fun咁坐.好唔想/_\成日見到班on9仔-_-

以為隻腳傷左冇人捉我.之後一落到去toilet就即刻俾捉;(;(

明明人地唔想.你做咩係咁迫我姐...我知會有2分.但係唔洗咁呀?:(

之後上去同細佬佢地傾計,,聽歌.其實都唔係好好.有d悶-,-

一落到小食部個d就見到峄,yu同邱b佢地.真係好黑仔-___-''

每一次落去邊到都見到佢地.有冇搞錯.我聽佢個名聽到厭啦!;@

lunch,同j銘.細佬,winky,cheuk ming去吉野家;p好飽-___-

番到去...其實可以話冇野做.好無聊lor-__-下晝勁無聊-,-

--沈日係第2日sport day...朝早又係同細佬買早餐.不過2份食.

果然真係冇物胃口.好彩-_-xD番到去照常hea,,好無聊-_-

之後得閒搵下d人吹水...有一次坐左係到.關係黎左

望左我地個邊好耐.之後原來係我冇札bin,lor左;p唔記得扎;p

之後就用victor陪手機上網.去youtobe search歌聽:)好正;p

話咁快就lunch,同wink,細佬,cheuk銘,siu,榮,燒燒食勤記;)

超好味呀啲野...又平喎..下次要去個到食;pyummmmmy..:p

下晝...落去睇社4*400..同埋班4*100..超正.我地班第4;D

好努力呀你地...冇bao尾已經算好好架啦..辛苦哂咁多位:):)

睇完之後就上去hea,,好悶-,-到到6社出去個陣我又去左.

企左陣已經好攰.湯係我旁成日同我傾計.好好笑呀佢;p;p

之後見到毛毛個d影相.超搞笑.羅x強好7-,-邱b個頭好薯;p

之後個d嘉賓講野超好笑..[有d緊張]<哩句好正;p佢好直接

之後講第幾.我地中社第1呀好開心;D之後啲人跑,超好笑;D

then去對面到影相..面部抽根;pthen去同個叔叔傾計;p;p

之後就同屎忽橋傾計.之後睇呀毛毛跳lan超爆正.2次-,-

then同佢地&邱b行..估唔到佢係d咁既人黎既;p!!雖然我都係;p

之後聽到關sir:[係場上面個幾位唔好阻住人地影相...

呀...邱xx;p好彩正係嗌邱b唔嗌我地..]佢好好笑話"[又關我事?];p

上去囉番個doi之後就問毛毛野.見到邱b差d仆街囉.好lor;p;p

then諗住去興功yin,,但係太夜啦~___~諗諗下都係算.番屋企:D

--今日冇物野做.成日呆係屋企溫習...係咁啦.早抖;p;p

cOmMeNt,plz~=)

11:57

2010 年 12 月 1 日  星期三   晴天


2010-11-29&30&12-1 分類: 未分類

2010-11-29&30&12-1

********************************************************************

-前日啦HE堂整哥個生炒排骨.都OKAY既-___-

-沈日啦都冇物野發生..十分之無聊-__-

-今日朝早同winky食早餐,,,coco溝奶.唔好食/_\

第1.2.3堂英文maths同CH都好悶.講下英文堂

au sir知道我對coffee敏感佢都仲要飲.打左勁多個哈次;(

maths堂派test..哈哈60/100.好開心囉我以為自己唔pass:)

中史堂就真係無聊啦..正係抄抄抄抄抄抄.無奈-_-

recess同細佬落去食魚旦.陳俊yu.梁xfung你地好煩呀!_!

第4堂中文..細佬睇magazine俾呀sir收;p實會囉得番既;p

第5堂係pth..要筆試.其實我覺得真係唔難.幾容易;);)

lunch食完野就上番班房啦.之後出去hea,煩yu又講-,-

之後上去搵mei,煩峄又講0,0之後撞到namnam;););)

去佢地班房門口傾計..入左佢班房畫黑板;p畫得好似佢地話:D

魚yu同峄又煩.佢地真係好煩.叫佢地唔好講又講.超煩-___-

第6堂係history,miss so冇番.au sir doi堂..畫book report:p

第7.8堂係PE..miss柯冇番.我又冇帶3..又借唔到.算-___-

落去canteen坐左陣同幫曾sir清野.同doi,細佬,猷,奶粉,周個d搬野.

哈哈我地唔理doi同奶粉自己塔lip落番去;p覺得我地好衰;p;p

之後keep on hea,,同細佬打排球.肥doi殺波超正.太大力-__-

than梁wa叫佢地過去我就番canteen坐..之後hea多陣就打鐘;)

放學啦本來諗住走.點知yu同峄又煩我.忍唔住打佢地;p!之後追!

番3樓又吹左陣木童de,俾邱b笑.搞錯呀.我又忍唔住打佢;p!

之後陪佢地癲.一野扯峄.之後峄扯邱b,真係好kai忍唔住笑;@

之後細佬去補習我就番屋企啦.ya聽日陸運會啦,中社加油呀:D

cOmMeNt,plz~=)

07:00