*************************************************************************
2010-11-5-8
禮拜5個日放假哩就留係屋企.好悶呀成堂都要溫書-,-
禮拜6番學校補習.哇哈哈未試過咁早番去.未開門;p
上左英文先.同豬華坐.魚我而家先知卓hon發好衰lor:p
recess過左冇耐呀sir已經黎左.佢反對人地嚼香口膠唔可以出聲:D
maths哩教個啲難咁多既?唔同呀廖廖教哥個方法.好搞笑呀;p
完左之後哩就留係課室到玩i pod:)多謝ken so借俾我.薑餅人好玩;p
之後哩就番屋企啦.唉做咩事無啦啦落雨先得架我魚/___\
禮拜日又係無無聊聊咁過..唉中文又好多功課要做lor有冇搞錯;p;p
夜晚睇電視.今集獎門人最好笑lor,心姐同埋劉醒好正lor物料;);)
今日哩朝早去等heyman,,細佬佢地.之後就同細佬食早餐:)
食完早餐之後哩就啦啦林去圖書館到借書做book report,好多人呀;p
第1.2堂係maths,,廖廖有佢教佢既maths,我有我做功課;p;p
第3堂係mr ellison堂.佢高音個陣好正lor,尢其係[good! boy/girl~]
recess落去買食野之後囉左一樣上去俾穎琪佢地食;)好好人哩?a_a
第4.5堂係art,好失敗lor冇人理哥個功課.最尾得個D.唉好過冇;p
2堂都係到做功課同埋傾christmas個啲野.俾肥doi佢地激死!_!
lunch食完canteen就睇班籃啦.啲form one仔好正呀真係;p;p
就黎打鐘個啲同白汁hea,癲左lor唱旺仔小man頭,好lor囉物料;p;p
第6堂係history,仲未派得卷lor有冇搞錯/_\?唉好想知pass唔pass/_\
第7堂係中文堂.好唔捨得lau sir,黎左個好呆既呀sir,眼doi同肚lam都好大;p
第8堂係music堂.唉話咁快就要講考試啦.好想入promise個組/_\
第9堂係epa,,上到好攰啦.仲好嬲.明明promise你應成左我架/____\
放左學之後哩就去同lappo打波啦;)係就係好開心.但係我真係忍唔到..
唔該可唔可以唔踢我個波呀.佢已經有好殘啦.我唔想再冇左佢/__\
講真呀lappo佢踢我個波你仲xx佢我真係好想喊lor,有冇理我既感受?:(
之後5點幾哩就走啦.唉撞到kamho佢地.好想打佢地lor真係!_!
能夠給我一次機會重新再來?

cOmMeNt,plz~=)
09:24 |