白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
sin:)
unmjkk:)
jenny=]
oilve=)
均=)
彤=)
冰=)
shirley=)
wing=)
WAI=)
suki=]
tung:)
咩=)
emily=)
包包=)
fiona=)
yasa=]
希=)
pauline=]
jackal
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 46
累積人氣: 58169
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 9 日  星期二   晴天


2010-11-9 分類: 未分類

2010-11-9

*************************************************************

朝早等heyman佢地..之後穎琪陪我食早餐:):)

上到去就借書啦.唉唔想日日借囉好煩呀>_<

第1.2堂係physic,呀楊真係好好笑呀個樣;p;p

第3堂派epa卷.38/50.都okay-__-算係咁架啦._.

recess落去同細佬食魚旦.之後諗住去toilet叫佢等我.

點知我地ao左好耐.佢狂咁打我我狂咁串佢罵佢;p;p

第4堂係maths,,哩堂幫肥doi畫完book report,.好有型*v*

之後又係一路hea咁上堂一路畫畫;p好開心呀廖廖唔理;p

第5堂係中文.chu老師冇番.兩班一齊上.佢地就好na/_\

lunch食完野就去睇1b對1c既班籃.好好睇呀魚生好正;p

佢地打完哩我就同呀亨同埋lappo打波;);)好開心呀真係;)

第6.7堂係英文.17號要choral speaking啦.要背熟啲先得!_!

第7堂落左去hall到練....我把聲好大呀係咪呀a___a?

第8堂history..仲未派得卷呀好緊張呀好想知幾多分/_\

放學同lappo打左陣波之後人地要用場.但係點解唔去得左邊打/_\

只係form one姐.....唔熟都可以打姐.點解要咁呀吓吓吓/_\?

5點到番到屋企.7點到就換3同屋企人出去食飯.都okay啦;)

please talk with me!/_\

  

cOmMeNt,plz~=)

09:44

2010 年 11 月 8 日  星期一   晴天


2010-11-5-8 分類: 未分類

*************************************************************************

2010-11-5-8

禮拜5個日放假哩就留係屋企.好悶呀成堂都要溫書-,-

禮拜6番學校補習.哇哈哈未試過咁早番去.未開門;p

上左英文先.同豬華坐.魚我而家先知卓hon發好衰lor:p

recess過左冇耐呀sir已經黎左.佢反對人地嚼香口膠唔可以出聲:D

maths哩教個啲難咁多既?唔同呀廖廖教哥個方法.好搞笑呀;p

完左之後哩就留係課室到玩i pod:)多謝ken so借俾我.薑餅人好玩;p

之後哩就番屋企啦.唉做咩事無啦啦落雨先得架我魚/___\

禮拜日又係無無聊聊咁過..唉中文又好多功課要做lor有冇搞錯;p;p

夜晚睇電視.今集獎門人最好笑lor,心姐同埋劉醒好正lor物料;);)

今日哩朝早去等heyman,,細佬佢地.之後就同細佬食早餐:)

食完早餐之後哩就啦啦林去圖書館到借書做book report,好多人呀;p

第1.2堂係maths,,廖廖有佢教佢既maths,我有我做功課;p;p

第3堂係mr ellison堂.佢高音個陣好正lor,尢其係[good! boy/girl~]

recess落去買食野之後囉左一樣上去俾穎琪佢地食;)好好人哩?a_a

第4.5堂係art,好失敗lor冇人理哥個功課.最尾得個D.唉好過冇;p

2堂都係到做功課同埋傾christmas個啲野.俾肥doi佢地激死!_!

lunch食完canteen就睇班籃啦.啲form one仔好正呀真係;p;p

就黎打鐘個啲同白汁hea,癲左lor唱旺仔小man頭,好lor囉物料;p;p

第6堂係history,仲未派得卷lor有冇搞錯/_\?唉好想知pass唔pass/_\

第7堂係中文堂.好唔捨得lau sir,黎左個好呆既呀sir,眼doi同肚lam都好大;p

第8堂係music堂.唉話咁快就要講考試啦.好想入promise個組/_\

第9堂係epa,,上到好攰啦.仲好嬲.明明promise你應成左我架/____\

放左學之後哩就去同lappo打波啦;)係就係好開心.但係我真係忍唔到..

唔該可唔可以唔踢我個波呀.佢已經有好殘啦.我唔想再冇左佢/__\

講真呀lappo佢踢我個波你仲xx佢我真係好想喊lor,有冇理我既感受?:(

之後5點幾哩就走啦.唉撞到kamho佢地.好想打佢地lor真係!_!

能夠給我一次機會重新再來?

cOmMeNt,plz~=)

09:24